فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم های کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت بررسی سیستم های کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت بررسی سیستم های کسب و کار الکترونیکی در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستم های کسب و کار الکترونیکی در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت سیستم های کسب و کار الکترونیکی

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 20 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:



بازارهای الکترونیک
- کسب و کار الکترو نیک
- تجارت الکترونیکی
- اهداف تجارت الکترونیکی
- اهداف تجارت الکترونیک
- مزایا و محدودیت تجارت الکترونیک
- دولت الکترونیکی
- انواع دولت الکترونیکی
- اهداف دولت الکترونیکی
- مزایای دولت الکترونیکی
- موانع موجود بر سر راه دولت الکترونیکی
- برنامه ریزی یک پارچه منابع سازمان
- مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی

پاورپوینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی

پاورپوینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 34 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:



مقدمه

مدیریت راهبردی

مراحل مدیریت راهبردی

سیستم های اطلاعاتی راهبردی

چارچوب رقابتی پورتر

مدل عوامل پنجگانه

راهبرد های عمومی سه گانه پورتر

زنجیره ارزش پورتر

مدل های سیستم های اطلاعاتی راهبردی

چارچوپ پورتر و مایلر

چارچوب باکس و تریسی

چارچوب تحلیلی و کاربردی مک فارلنز

چارچوپ چرخه زندگی مشتری

برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی راهبردی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم

پاورپوینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم

پاورپوینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:



تصمیم گیری

انواع تصمیمات

سیستم اطلاعاتی و تصمیم گیری

نظام اداری خودکار

سیستم پردازش عملیات

سیستم پشتیبانی تصمیم گیری

سیستم اطلاعات مدیریت

سیستم پشتیبانی مدیران ارشد

سیستم های هوش مصنوعی و سیسم های خبره

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه

پاورپوینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه

پاورپوینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت سخت افزار و نرم افزار رایانه

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 20 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:


سخت افزار رایانه

  اجزای سخت افزار رایانه

زیر سیستم ورودی

زیر سیستم پردازش

زیر سیستم حافظه

زیر سیستم خروجی

نرم افزار رایانه

 نرم افزار سیستمی

  نرم افزار کاربردی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی پایگاه داده ها

پاورپوینت بررسی پایگاه داده ها

پاورپوینت بررسی پایگاه داده ها در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی پایگاه داده ها در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت پایگاه داده ها

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:


سلسله مراتب داده ها

پایگاه داده

انواع پایگاه داده ها

اجزاء پایگاه داده ها

داده

ساختار پایگاه داده

سیستم مدیریت پایگاه داده

وظایف سیستم مدیریت پایگاه داده

مزایاومعایب سیستم مدیریت پایگاه داده

سخت افزار

نرم افزار

كاربران

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 32 اسلاید



بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

چرخه حیاط توسعه سیستم های اطلاعاتی

مطالعه نیازسنجی و امکان سنجی

تحلیل سیستم موجود

طراحی سیستم

اجزای فنی طراحی سیستم

انتخاب نوع سیستم

طراحی خروجی ها

طراحی عملیات پردازش

طراحی ورودی ها

اجرای سیستم جدید

نگهداری و ارزیابی سیستم جدید

روش های توسعه سیستم های اطلاعاتی در(اس.دی.ال.سی)

مزایای ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها

پاورپوینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها

پاورپوینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




عنوان: پاورپوینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 26 اسلاید


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:


ارتباطات

ارتباطات از راه دور

شبكه های ارتباطی رایانه ای

اجزای شبكه های ارتباطی رایانه ای

نقش شبكه های ارتباطی رایانه ای

پروتكل های ارتباطی

انواع شبكه های ارتباطی

الف) انواع شبكه ها بر اساس گستره جغرافیایی

شبكه های محلی (LAN)

شبكه های شهری (MAN)

شبكه های گسترده (WAN)

انواع شبكه ها بر اساس گره

شبكه های نظیر به نظیر (Peer to Peer)

شبكه های مبتنی بر سرور (سرویس دهنده) (Server Based)

شبكه های مبتنی بر سرویس دهنده / سرویس گیرنده (Server – Client)

انواع شبكه ها بر اساس مالكیت

اینترنت

اكسترانت

اینترانت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 6 اسفند 1396 ] [ 18:33 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc 



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد 


بخشی از مبانی نظری: 

مفهوم رضایتمندی كه به عنوان تابعی از میزان كامروایی و ارضای نیازهای جسمی و روانی فرد تعریف می شود (زیمرمن،2003). مفهومی برخاسته از نظریه های انگیزش و نیازها در روانشناسی است كه همه زمینه ها و ابعاد زندگی را در بر می گیرد. این مفهوم تا مدتها به محیط های شغلی معطوف بود، اما به تدریج در حوزه های وسیعتری همچون خدمات تجاری،  خدمات رفاهی و بهداشتی و زمینه های خانوادگی مطرح شد. با گسترش آموزش در جهان مفهوم رضایتمندی در ابعاد مختلف آموزش نیز مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات گسترده نشان می دهد كه رضایتمندی دانش آموزان و دانشجویان یكی از متغیرهای مهم و مؤثر در انگیزش و پیشرفت تحصیلی، رشد مهارتهای تحصیلی، بهداشت روانی در محیط های آموزشی،و دلبستگی به محیط آموزشی است. همچنین، محققان زیادی نشان داده اند كه رضایتمندی به طور پیچیده ای تحت تأثیر عوامل متعددی همچون جنسیت، وضعیت قومی و نژادی، خصوصیات فردی و خانوادگی و محیط تحصیلی و روشها ، روند و فضای آموزشی است(كاریمر و همكاران،2003).



بخشی از تحقیقات انجام شده:

-       ادراكی و همکاران (1390) در مطالعه ای نشان دادند كه پیشرفت تحصیلی با رضایت از تحصیل در ارتباط است، بنابراین باید بررسی رضایت مندی دانشجویان، از ابعاد مهم یادگیری و آموزش قرار گیرد و با ارائه مشاوره و حمایت اجتماعی به دانشجویان سعی در افزایش انگیزش و رضایت مندی آنها و به تبع آن پیشرفت تحصیلی ایشان بشود.

-       مالین و همكاران (2009) بیان كردند رضایت از تسهیلات و امكانات موجود در دانشگاه ارتباطی با معدل فرد ندارد. اما این پژوهشگران نشان داده اند كه میزان رضایت كلی از دانشگاه با معدل دانشجویان ارتباط معناداری دارد. این محققین همچنین مطرح كردند كه احساس بهتر دانشجویان درباره عملكرد دانشگاه، رضایت بیشتر آنها از مؤسسه را در پی خواهد داشت.

 

فهرست مطالب:


تعریف رضایتمندی 

2-2            پیشینه داخلی و خارجی پژوهش

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 6 اسفند 1396 ] [ 18:33 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از مبانی نظری:

درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:

فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.

1-    لایه اول و عمیق ترین لایه هر فرهنگ، لایه معرفتی یا جهان بینی آن است که از سنخ تفکر، باور و اندیشه است.

2-    لایه دوم، لایه ارزشهاست که برآمده از لایه اول است، یعنی الگوهای داوری و قضاوت از خوبی، بدی، زشتی وزیبایی.

3-    لایه سوم، الگوهای رفتاری، هنجارها و قالب های رفتاری است. یعنی قالب هایی که در نهادهای گوناگون شکل می گیرند. نهادهایی چون خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، اقتصاد و اوضاع دین و سیاست.

4-    لایه چهارم، نمادها هستند که هم کلامی اند و هم غیرکلامی اند؛ به معنای دیگر، هم نوشتاری است و هم زبان گفتاری و حرکات و عادات رفتاری، هنر، موسیقی و طراحی را نیز در بر می گیرد (افروغ، 1382: 84) 


بخشی از تحقیقات انجام شده:


-        ساختار هویت در فیس‏بوك: قدرت دیجیتالی در ارتباطات كنترل شده عنوان تحقیقی  است که در دانشگاه تمپل ایالات متحده و در دپارتمان جامعه‏شناسی این دانشگاه و با روش تحلیل محتوا هویت‏های ابراز شده در فیس‏بوك مورد بررسی قرار گرفته است.

در چكیده این تحقیق آمده است: «تحقیقات اولیه روی اظهارات آنلاین، اساساً بر ساختارهای هویت در محیط‏های تخلصی آنلاین (محیط‏هایی كه در آن كاربران با نام مستعار ظاهر می‏شوند) متمركز شده است. بیش‏تر مطالعات اخیر به بررسی ویژگی‏های عملكرد افراد در محیط‏های آنلاین با جنبه تخلصی كمتر (مانند سایت‏های اینترنتی قرارعشقی) پرداخته و یافته‏های متفاوتی را گزارش كرده‏اند. مطالعه كنونی به پژوهش ساختارهای هویتی فیس‏بوك  "محیط آنلاین غیر تخلص (محیطی كه در آن كاربران با نام واقعی ظاهر می‏شوند) كه به تازگی پدید آمده است" پرداخته‏اند. براساس تحلیل محتوای 63 حساب(اكانت) فیس‏بوك این نتیجه حاصل شده است كه شخصیت‏های مطرح شده در این محیط‏های غیر تخلصی با هویت‏های پدید آمده در محیط‏‏های تخلصی تفاوت دارند و كاربران فیس‏بوك، خصوصیات خویش را به طور ضمنی و مفهومی و نه صریح ابراز می‏كنند.

- یانگ، در مقاله ای با عنوان" رابطه حوزه های  عمومی و خصوصی در سایت های شبکه های اجتماعی نمونه مورد مطالعه فیس بوک "با استفاده از روش پیمایشی به انجام این تحقیق اقدام کرده نمونه آماری این پژوهش 77 دانشجوی رشته علوم ارتباطات در دانشگاه ایندیانا استیت است. از مهمترین اهداف مطرح شده در این پژوهش این است که افراد تا چه اندازه با هویت واقعی خود در این شبکه عضو می شوند که نتیجه بدست آمده از این تحقیق نشان می دهد که بیش از 95 درصد کاربران اظهار داشته اند که از اسم واقعی شان در این شبکه استفاده می کنند.  

 

فهرست مطالب:

هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

فرهنگ

2-1-2- هویت

3-1-2- هویت فرهنگی

4-1-2- ابعاد هویت فرهنگی:

شبکه های اجتماعی

مفهوم شبکه های اجتماعی

1-2-2- شکل‏گیری و ‏تحول شبكه‏های اجتماعی در ‏جهان

2-2-2- ایران و شبكه‏های اجتماعی مجازی 

3-2-2- آشنایی با رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

4-2-2- ویژگی های رسانه های اجتماعی

5-5-2-ویژگی های انحصاری شبکه های اجتماعی

6-2-2- ویژگی های شبکه اجتماعی فیس بوک(facebook)

 7-2-2- کارکرد‏های منفی شبكه‏های اجتماعی

8-2-2- کارکردهای مثبت شبكه‏های اجتماعی

9-2-2- انگیزه های مخاطبان برای پیوستن به شبکه های اجتماعی

 10-2-2- انواع شبکه های اجتماعی

11-2-2- شبکه اجتماعی فیس بوک

بررسی پژوهش های پیشین

1-3-2- پژوهش‌های پیشین خارجی

2-3-2- پژوهش‏های پیشین داخلی

چارچوب نظری

4-2- مبانی نظری

1-4-2- نظریه بازنمایی:

2-4-2- مفهوم هویت و فرهنگ در نظریه بازنمایی هال:

3-4-2- مکتب ساخت- کارکرد:

4-4-2- مفهوم كاركرد

5-4-2- ساختار گرایی

6-4-2- مفاهیم و اصول ساخت گرایی 

7-4-2- نظریه ساخت گرایی و کارکردگرایی ساختاری

8-4-2- مفهوم هویت در دیدگاه گیدنز:

9-4-2- نظریه حوزه عمومی هابرماس

فهرست منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 6 اسفند 1396 ] [ 18:33 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی در 67 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات67
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی در 67 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc 



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد 


بخشی از مبانی نظری: 

مدیریت از نظر لغوی یعنی اداره كردن و مدیر اسم فـــاعل از مصدر اداره، به معنی اداره كننده است. به عبارتی مدیر یعنی گرداننده و مدیریت یعنی گرداندن یك سازمان در جهت اهداف آن. معمولاً واژه­ی مدیریت با معانی مختلف به كار برده می شود. به عنوان مثال، گاهی ممكن است مدیریت به فرایندی اشاره داشته باشد كه مدیران در جهت تحقق اهداف سازمانی آن را پی گیری می كنند(پرداختچی،1372: 8 -7).


بخشی از تحقیقات انجام شده:

نوربخش(1383) تحقیقی تحت عنوان : بررسی مهارت های موجود مدیران دبیرستان های دخترانه شهر اصفهان و مقایسه­ی آن با مهارت های مورد نیاز مدیران آموزشی انجام داده و نتایج زیر را بدست آورده است:

انطباق زیادی بین مهارت های موجود مدیران با مهارت های مورد نیاز آن ها وجود دارد که اگر بخواهیم میزان برخورداری مدیران از مهارت های شش گانه را رتبه بندی کنیم، ترتیب برخورداری آن ها بدین گونه است: مهارت ارتباطی، مهارت انسانی، مهارت فنی(حرفه ای)، مهارت مدیریت زمان، مهارت تصمیم گیری و مهارت ادراکی. به عبارت دیگر ، برخورداری مدیران از مهارت های ارتباطی، انسانی و حرفه ای در سطح بالاتری نسبت به مهارت مدیریت زمان و تصمیم گیری قرار دارد و مدیران از مهارت ادراکی کمتری نسبت به سایر مهارت ها برخوردارند که البته با توجه به بحث ارزش نسبی مهارت ها که وجود مهارت انسانی و ارتباطی را برای مدیران سطوح پایین تر، پراهمیت تر از مهارت ادراکی می داند، ترتیب فوق معقول به نظر می رسد.

لوتانز و همكارانش (1988، نقل از رابینز، 1377) بر روی بیش از 450 مدیر تحقیق كردند. آنها به این نتیجه رسیدند كه همه­ی مدیران به چهار دسته از فعالیت های زیر مشغول اند:

مدیریت سنتی : تصمیم گیری، برنامه ریزی و كنترل

ارتباطات: مبادله اطلاعات و انجام كارهای ارتباطی

مدیریت منابع انسانی: ایجاد انگیزه در دیگران، اجرای مقررات انضباطی، حل مسأله تعارض، تأمین نیروی انسانی و آموزش دادن به كاركنان

ایجاد شبكه: جامعه پذیری (توجیه كاركنان)، سیاست بازی و ایجاد رابطه متقابل با افراد و نهادهای خارج از سازمان.

به طور كلی، متوسط مدیران 32%  از وقت خود را صرف فعالیت های سنتی، 29% را صرف ارتباطات، 20% را صرف فعالیت های مربوط به منابع انسانی و 19% را صرف امور مربوط به شبكه های كاری می نمایند. ولی مقدار زمان و كوششی كه مدیر صرف این چهار نوع فعالیت می كند تا حد زیادی در سازمانهای مختلف فرق می كند، مدیر موفق در مقایسه با مدیر اثربخش (یعنی مدیری كه عملكرد او، از نظر كمی و كیفی خوب بوده و از نظر تأمین رضایت شغلی كاركنــان و ایجاد تعهد در آنان به نتایج ملمـوسی دست یافته است) به شیوه ای متفاوت عمل می كنند. مدیری كه وقت و نیروی بیشتری در زمینه  ایجاد شبكه به مصرف می رساند، موفق تر است و مدیری كه وقت و نیروی زیادی صرف مدیریت منابع انسانی می نماید چندان موفق نخواهد بود. اگر مدیری وقت زیادی را صرف امور ارتباطات كند و كمترین وقت و نیرو را برای امور شبكه های كاری نماید اثربخش تر خواهد بود. این تحقیق نشان داد یك مدیر به طور متوسط 20 تا 30 % وقت خود را صرف چهار فعالیت زیرمی كند: مدیریت سنتی، ارتباطات، مدیریت منابع انسانی و شبكه های كاری، ولی تأكیدی كه یك مدیر موفق بر هر یك از این نوع فعالیت ها می نماید با تأكیدهای مدیر اثربخش متفاوت است. در واقع، معمولاً تأكیدهای این دو مدیر جهت عكس یكدیگر است( رابینز، 1377 : 12ـ11).

لیكرت بعد از تحقیقات زیادی كه انجام داد، به این نتیجه رسید كه سرپرستی به شیوه­ی دموكراتیك بیش از نظارت توأم با تهدید و فشار نتیجه مطلوب می دهد و مدیر موفق كسی است كه توسط كاركنان به عنوان دوست و پشتیبان شناخته شده است. (پرهیزگار، 1368 :110).


فهرست مطالب:


پیشینه­ ی نظری

2-1. تعاریف مدیریت از دیدگاه صاحب نظران 

2-2. پیشینه و تاریخچه­ ی مدیریت

2-2-1. اصول بنیادی مدیریت

2-2-2. سیری در تاریخچه مدیریت

2-3.  نظریه های عمومی مدیریت

2-4.  وظایف و كاركردهای مدیران

2-5. وظایف مدیران سازمان های اداری و آموزشی

2-6. شیوه‌ی‌ انتخاب‌ مدیران‌ آموزشی

2-7. نحوه‌ ی انتخاب‌ و انتصاب‌ مدیران‌ آموزش‌ و پرورش‌ در ایران

2-8. انتخاب‌ و انتصاب‌ صحیح‌ مدیران‌ و فواید آن

2-9. مهارت های مورد نیاز مدیران از دیدگاه اندیشمندان جهان

2-9-1. مهارت ادراكی

2-9-2. مهارت انسانی

2-9-3. مهارت فنی

2-9-4. مهارت حرفه ای

2-10. ارزش نسبی مهارت ها در رده های مدیریت

2-11. اثربخشی و کارایی: مفهوم، تعریف، رابطه

2-12. اثربخشی و کارایی مدیران آموزشی

2-13. مدل مفهومی یا چارچوب اصلی طرح

بخش دوم: پیشینه­ی تحقیقاتی

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

فهرست منابع






توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ يکشنبه 6 اسفند 1396 ] [ 18:33 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 صفحه بعد