فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

دانلود پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات66
حجم فایل2.449 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین

تمرین

عبارت است از یک فرآیند سازمان یافته بلند مدت برای بهبود کیفیت ورزشکار در راستای دستیابی به بهترین عملکرد هزار ساعت یا روزانه 3-4 ساعت تمرین به مدت 10 سال نیاز است تا فرد نخبه ورزشی شود.

1- اصل تفاوتهای فردی

نمیتوان با تمرینهای یکسان انتظار پیشرفت یکسان از تمام ورزشکاران داشت. در این اصل باید به نکات زیر توجه داشت:

الف) وراثت

فیزیولوژیستها بر این باورند قهرمان، قهرمان به دنیا میآید

ب) جنسیت

دختران در فاکتورهای انعطاف پذیری و تعادل از پسران جلوتر هستند

ج) سن تقویمی و سن بیولوژیک

 

عناوین اسلایدها

عوامل مؤثر در موفقیت ورزشکار

تمرین

اصول علم تمرین

مقایسه بین تخصصی شدن زود هنگام و توسعه همه جانبه

اضافه بار را میتوان از روشهای زیر اعمال نمود:

هدفهای سرد کردن

روابط بین قدرت، سرعت و استقامت

انواع تارهای عضلانی

درصد تار عضلانی تند انقباض در رشته های مختلف ورزشی

انواع انقباضات در تمرینات با وزنه

انواع قدرت

روشهای اندازه گیری 1RM

انواع سازگاری به تمرینات قدرتی

افزایش قدرت در نتیجه عوامل عصبی و هایپرتروفی

مفاهیم اصلی در تمرینات قدرتی

نمایش بار، تعداد تکرارها و تعداد دورها

مقادیر شدت بار در تمرینات قدرتی

شدت در چرخه های کوچک

باردهی به روش پلکانی در هفته

انواع مختلف باردهی به روش پلکانی در هفته

الگوهای مختلف باردهی

بخشهای مختلف یک چرخه بزرگ

مراحل تمرین

مرحله سازگاری ساختاری

راهنمای طرح برنامه فردی سازگاری اجتماعی

مرحله هیپرتروفی

برنامه تمرینی پیشنهادی برای مرحله حجیم سازی جهت پرورش اندام کاران و ورزشکاران قدرتی مبتدی

برنامه تمرینی حجیم سازی برای پرورش اندام کاران و ورزشکاران قدرتی و پیشرفته با جلسه تمرین در هفته

برنامه پیشنهادی حجیم سازی مرحله ترکیبی برای پرورش اندام کاران حرفه ای و قدرتی

نکته های مهم از تمرین های مرحله قدرت بیشینه

مرحله قدرت بیشینه

تمرین های قدرت بیشینه با ترکیبی از روش حداکثر فشار تمرین و روش برون گرا

نکته های کلیدی رژیم غذایی در مرحله قدرت بیشینه

مرحله تبدیل به توان

پنج سطح شدت در حركات پلیومتر یك

روشهای بهبود توان

مرحله تبدیل به استقامت عضلانی

تبدیل قدرت به استقامت کوتاه مدت

تبدیل قدرت به استقامت بلند مدت

مرحله حفظ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:12 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت علم تمرین(برنامه ریزی تمرین) (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات40
حجم فایل363 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

علم تمرین)برنامه ریزی تمرین(

حجم تمرین بالا     

      برای افرادی كه قصد تمرین قدرت یا استقامت عضلانی رابا تكرارهای زیاد بالا دارند مناسب است.

بستگی به نوع فاكتور مورد استفاده قدرت ... سرعت ...(مثلاوزنه برداران در جلسه 30 تن وسالی 40000 تمرین  می كنند)

حجم متوسط تمرین

      برای افرادی که قصد افزایش عناصر مختلف توان را دارندمناسب است چون بار تمرین از پایین تا متوسط بوده و فاصله استراحت به نسبت طولانی است.

تذكر :

حجم كار یا تمرین سبك برای بدنسازی در هر گروه عضلانی معادل 1600 كیلوگرم است كه باید به وسیله تقسیم در دورها – تكرارها –تنظیم گردد گرم یاتن های جاجا

 


عناوین اسلایدها


حجم تمرین

شدت تمرین

مقدارشدت تمرین    

تعداد حركات تمرینی ( برای تمرینات)

جدول تکرارها به نسبت 1RM

تعداد دورها

استراحت فاصله

استراحت بین دورها

استراحت های بین تكرارها

فاصله ی استراحت بین جلسه های تمرین قدرتی:

مراحل تمرین

جدول سازگاری ساختاری

ب )هیپرتروفی

ج) قدرت بیشنه

اثرات تمرین بیشینه

شاخص های پیش بینی شده برای تمرین قدرت بیشینه
مرحله انتقال به طورخلاصه

نکات مورد توجه درهنگام تمرینات مرحله انتقال

تمرینات توانی مقاومتی

تمرینات توانی مقاومتی           

تمرینات پلیومتریک

پنج سطح شدت در حركات پلیومتر یك

نمونه هایی از تمرینات پلیومتریک

نمونه ای از تمرینات پلیومتریک

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:12 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کبد و مجاری صفراوی(آناتومی کبد) (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات41
حجم فایل974 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت کبد و مجاری صفراوی(آناتومی کبد)

¥     بزرگترین غده بدن

¥     به رنگ قرمز مایل به قهوه ای

¥     زیر دیافراگم

¥     توسط رباط داسی شکل به دو

       لوب راست وچپ تقسیم می شود.

¥     محافظت توسط دنده های آخر

 

 

عناوین اسلایدها

آناتومی کبد

مشخصات

 اعمال کبد

سطوح کبد

سطح دیافراگمی شامل قسمت های زیر است

قسمت قدامی

قسمت فوقانی

قسمت خلفی

قسمت راست

سطح احشایی

لوب ها

لوب راست

لوب مربعی

لوب دم دار

لوب چپ

ناف کبد

رباط های کبد

رباط داسی شکل

رباط مثلثی (سه گوش)چپ

رباط کروناری

رباط مثلثی راست

عوامل تثبیت کننده کبد

عروق خونی

پوشش های کبد

کپسول لیفی(گلیسون)

پوشش پریتوئنال

مجاورات کبد

مجاری کبدی

کیسه صفرا

ساختمان کیسه صفرا

دارای سه پوشش است

عروق و اعصاب

مجاری صفراوی

مجرای سیستیک

مجرای صفراوی مشترک

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات28
حجم فایل156 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان

بررسی رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان )مطالعه موردی جمعیت هلال احمر تهران)

رضایت شغلی,پایان نامه عزت نفس,پایان نامه رضایت شغلی,بررسی رابطه عزت نفس و رضایت شغلی کارکنان,بیان مسئله رضایت شغلی,عزت نفس، رضایت شغلی

بیان مسأله

جوامع امروزی را جوامع سازمانی می نامند زیرا در این جوامع انسان ها هر جایی كه زندگی می كنند و هر كاری كه انجام می دهند با سازمان های مختلف در ارتباطند و سازمان ها بخشی از زندگی روزانه همه مردم را تشكیل داده است.

امروزه نقش و اهمیت شخصیت مدیران در رشد و بقای سازمان امری شناخته شده است . سوالی که ذهن همه صنعتگران را به خود مشغول ساخته این است که آیا مدیران در شکل گیری خلاقیت و نوآوری کارکنان سهم دارند ؟ تنها می توانیم بگوییم که این روند توسط مدیران زمانی به بهترین شکل خود محقق می شود که اگر مدیران از سلامت و عزت نفس بالا برخوردار باشند ، می توان امیدوار بود که کارکنان بتوانند با رضایت شغلی بیشتر به انجام امر بپردازند .

بنابراین می توان اینگونه پنداشت که عدم تعادل روانی ؛ عزت نفس پایین و رضایت شغلی کم میتواند بر روند رو به رشد سازمان آثاری منفی بر جای می گذارد . لذا باید اطلاعاتی در باره این جنبه های شخصیتی و شغلی مدیران و کارکنان در اختیار داشت تا در صورتی که هر کدام از این جنبه ها نواقص و نقاط صعفی وجود دارد ، با اقدامات شایسته اصلاح و بهبود یابد . از همین رو در این پژوهش سعی شده که با مطالعه روی میزان عزت نفس مدیران و رضایت شغلی کارکنان به این امر مهم دست یابیم که سازمان چه تاثیری می تواند داشته باشد تا افراد از جمله مدیران و کارکنان بتوانند در آن به نحوه مطلوب انجام وظیفه نمایند .

  فرضیه ‏های تحقیق:

1-بین عزت نفس مدیران و رضایت شغلی کارکنان رابطه معنی دار وجود دارد

2-میزان سن کارکنان در رضایت شغلی آنها تاثیر گذار است

3-بین میزان رضایت شغلی کارکنان زن و مرد در سازمان تفاوت معنی دار وجود دارد

4-میزان سابقه کاری مدیران بر میزان عزت نفس آنها تاثیر گذار است

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با خودکشی در نوجوانان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات23
حجم فایل108 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت  با خودکشی در نوجوانان

 

هر خانواده‌ای شیوه‌های خاصی را در تربیت فردی و اجتماعی فرزندان خویش به كار می‌گیرد، این شیوه‌ها كه شیوه‌های فرزندپروری[1] نامیده می‌شوند متأثر از عوامل مختلف از جمله عوامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... می‌باشد(هاردی و همكاران[2]، 1993). شیوه‌های فرزندپروری یك عامل تعیین‌كننده و اثرگذار است كه نقش مهمی در آسیب‌شناسی روانی و رشد فرزندان بازی می‌كند. طبق دسته بندی بامریند شیوه های تربیتی والدین در یکی از سبک های فرزندپروری مستبدانه، مقتدرانه و سهل گیرانه قرار می گیرد. والدین مستبد معمولا دارای تعامل سرد همراه با کنترل زیاد با فرزندان هستند، در حالی که والدین مقتدر، کنترل همراه با رابطه گرم و پاسخگویی به فرزندان را شیوه خود می دانند. در مقابل والدین سهل گیر از فرزندان خود انتظارات اندکی داشته و هیچ گونه کنترل و پاسخگویی هم نسبت به آنان ندارند(رجایی و همکاران، 1387). بحث در مورد هریك از مشكلات فرزندان بدون در نظر گرفتن نگرش‌ها، رفتارها و شیوه‌های فرزندپروری تقریبا غیرممكن است. همچنین روانشناسان مدت هاست عنوان کرده اند که عملکرد والدین بر شکل گیری افکار، رفتار و هیجانات کودکان تاثیر معناداری دارد. بر همین اساس نظریه ها و مکتب های زیادی به این مهم پرداخته اند. بر اساس مدل آسیب پذیری- استرس در آسیب شناسی روانی پژوهش های زیادی نقش عوامل مربوط به خانواده را به عنوان عامل زمینه ساز در آسیب پذیری فرد مورد بررسی قرار داده اند(هریس و کرتن[3]، 2002).

با توجه به نمونه های ذکر شده در بالا و با توجه به گستردگی دامنه عوامل مختلف فردی و اجتماعی موثر در خودکشی، در این پژوهش سعی شده است از میان عوامل محیطی- اجتماعی به عوامل مربوط به خانواده به ویژه سبک های فرزندپروری والدین پرداخته شود.

سوال  اصلی:

آیا بین شیوه های فرزند پروری و شخصیت  با خودکشی در نوجوانان رابطه وجود دارد؟

سوالات فرعی:

1-        آیا بین شیوه های فرزند پروری (مستبدانه) باگرایش به خودکشی در نوجوانان رابطه وجود دارد؟

2-        آیا بین شیوه های فرزند پروری (سهل گیرانه) باگرایش به خودکشی در نوجوانان رابطه وجود دارد؟

3-        آیا بین شیوه های فرزند پروری (مقتدر) باگرایش به خودکشی در نوجوانان رابطه وجود دارد؟

4-         آیا فراوانی افکار خودکشی در نوجوانان دختر نسبت به نوجوانان پسر بیشتر است؟

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

کاربینی کمپانی آرایشی(شرکت پارس حیان) (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات20
حجم فایل400 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی شرکت آرایشی

دانلود گزارش کاربینی کمپانی آرایشی(شرکت پارس حیان)

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:کاردانی پوست و مو

نگارش سال 1395

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

کاربینی شرکت آرایشی(شرکت پارس حیان),کاربینی شرکت آرایشی,کاربینی کمپانی آرایشی,دانلود رایگان گزارش کاربینی شرکت آرایشی,دانلود گزارش کاربینی شرکت آرایشی,دانلود کاربینی شرکت آرایشی, کاربینی +شرکت آرایشی,پروژه کاربینی با موضوع محصولات بهداشتی,نمونه کاربینی در شرکت های آرایشی,دانلود پروژه کاربینی,کاربینی شرکت آرایشی پارس حیان,کاربینی کمپانی آرایشی پارس حیان,کاربینی شرکت محصولات بهداشتی و آرایشی,کاربینی شرکت محصولات آرایشی,کاربینی شرکت محصولات بهداشتی,کاربینی از شرکت محصولات پوستی بهداشتی,نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1395

شرکت پارس حیان به عنوان یكی از بزرگترین تولید كنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح خاورمیانه نقش بسزایی را در ارتباط با افزایش سطح دسترسی مردم به این گروه از محصولات ایفا می نماید. این لابراتوار با تولید بیش از200 نوع از فرآورده های تخصصی مرتبط با بهداشت و مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان كه از نظر كیفیـت قابـل رقابت با نمونه های خارجی می باشد، به دنبال ارتقاء سطح بهداشتی و شاخص های زیبایی پسندی جامعه می باشد. در جاده بی انتهای كیفیت، پارس حیان كوشش می كند كه با تولید طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف جامعه و از جمله جامعه پزشكی باشد.
 محصولات این شركت با نام تجاری آردن به عنوان اولین گروه محصولات تخصصی بهداشت و مراقبت از پوست در ایران در سال 1370 با هدف پاسخ گویی به نیازهای روز افزون مصرف كنندگانی كه دید حرفه ای و علمی تر نسبت به مراقبت های بهداشتی و درمانی پوست را داشتند طراحی و تولید گردید. در حال حاضر آردن به عنوان معتبرترین برند محصولات بهداشت و مراقبت پوست، حدود 60 نوع محصول را تولید می كند و پوشش كاملی را بر نیاز های مختلف جامعه ایرانی ایجاد كرده است.
شرکت پارس حیان در حال حاضر با دارا بودن 8 برند آرایشی و بهداشتی با نامهای آردن (Arden)، فولیکا(Fulica) ، هیدرودرم (Hydroderm)، هیدرودرم لیدی، سان سیف(Sun Safe)، اکسپرت ایج (Arden Expert Age)،درما سیف و مجموعه آرا شیمی پارس با برندهای پرودرما (Proderma)و آی پلاس(Iplus) یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح خاورمیانه می باشد.
تمامی محصولات شرکت پارس حیان در ایران تولید می شود. این شرکت زمینه اشتغال 800 نفر در دفتر مرکزی و کارخانه و 700 نفر در مارکتینگ و فروش را فراهم نموده است.  فعالیت هایی که در بخش مارکتینگ و فروش شرکت پارس حیان انجام می شود، شامل ویزیت پزشکان، فعالیتهای آرایشگاهی و مشاوره، بازاریابی محصولات و فروش می باشد. لابراتوار پارس حیان در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور در بسیاری از موارد پیشتاز بوده است و فرهنگ مصرف آن را در ایران رواج داده است که این کار با هدف اصلی بهبود وضع بهداشت و سلامت پوست و مو بوده است.
شرکت پارس حیان بنیانگذار تولید محصولات ضدآفتاب در ایران بوده است. این شرکت توانسته است مارکت ضدآفتاب را در ایران گسترش دهد و تلاش زیادی در جهت فرهنگ سازی مصرف ضدآفتاب و مراقبت از پوست در مردم ایران کشیده است. شرکت پارس حیان تاکنون بیش از 40 نوع محصول ضدآفتاب را به بازار عرضه کرده است.  تنوع محصولات شرکت پارس حیان بیش از 300 نوع کالا می باشد که  طیف گسترده ای از قیمتها را نیز دربر دارد. محصولات پارس حیان نیاز تمامی اقشار جامعه  را شناخته و متناسب با آن تولیداتی با  کیفیت عرضه داشته است بطوریکه هم محصولاتی با قیمتهای مناسب و هم محصولاتی برای افرادی که مایلند محصول لوکس تری را مصرف کنند، تولید کرده اند.
از مزایای مهم محصولات پارس حیان با برندهای مختلفی که دارد این است که نیاز بهداشت و سلامت پوست و مو را بطور کامل شناسایی کرده است و برای هرکدام محصولی خاص تولید کرده است. لذا مصرف کنندگان برندهای پارس حیان با مجموعه برندهای آردن (Arden)، فولیکا(Fulica) ، هیدرودرم (Hydroderm)، هیدرودرم لیدی، سان سیف(Sun Safe)، اکسپرت ایج (Arden Expert Age)،درما سیف ، رودرما (Proderma)و آی پلاس(Iplus) برای هر نوع نیاز بهداشت پوستشان، محصولی را در سبد محصولات این مجموعه پیدا می کنند.
کارخانه پارس حیان در شهرک صنعتی البرز قزوین مستقر است.این شهرک صنعتی جزء یکی از مجهزترین مجموعه های صنعتی کشور به شمار می آید.فرآیندهای تولید محصولات با استفاده از آخرین تکنولو‍ژی روز مطابق با استانداردهای داخلی و اروپایی انجام می شود .به جرات می توان گفت که تکنولوژی حاکم بر تولید در لابراتوار پارس حیان در سطح خاور میانه منحصر به فرد است.سیستم تصویه آب مصرفی در تولیدات بر اساس آخرین تکنولوژی اروپایی مستقر شده است و یکی از مزیت های اصلی این شرکت نسبت به سایر رقبا می باشد.مواد اولیه مصرفی از بهترین نوع خود و عمدتا از عرضه کنندگان تراز اول جهان تامین می شود.این مواد در شرایط استاندارد نگهداری و انبارش می شوند و به طور مستمر شرایط نگهداری مواد اولیه و محصولات نهایی مورد ممیزی قرار می گیرد.

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزندپروری با احساس تنهایی نوجوانان دختر (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات33
حجم فایل167 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزندپروری با احساس تنهایی نوجوانان دختر

 

سبكهای فرزند پروری به دو عامل بستگی دارد: پاسخدهی و توقع.  پاسخدهی عبارت است از ابراز محبت، ملاحظه نیازهای كودك و استفاده از استدلال در تربیت بچه ها. توقع نیز ، میزان سفت و سخت بودن قواعد و توقع والدین از فرزندشان است(كاپلان، مترجم فیروزبخت، 1384). همانطور كه در پی می آید شیوه های فرزندپروری را با توجه به دو عامل فوق مورد بازبینی قرار می دهیم :

والدین قاطع و اطمینان بخش(والدین مقتدر)، هم برای رفتار خود مختارانه و هم رفتار منضبط اعتبار قایلند. آنان روابط كلامی را تشویق می كنند و وقتی از اقتدار خود به عنوان والدین استفاده می كنند و كودك را از چیزی منع می كنند یا از او انتظاری دارند، برایش دلیل می آورند. كودكانی كه در این خانواده ها پرورش می یابند به تدریج به بلوغ شناختی و اجتماعی نزدیك می شوند و چیزی نمی گذرد كه باید برای زندگی خودشان قبول مسئولیت كنند. در واقع معین بودن هدفها و انتظام و تربیت امور خانوادگی،  راه و رسم زندگی آنها را روشن می سازد. والدین قاطع و اطمینان بخش(مقتدر)  علاوه بر عهده دار شدن نقش پدر و مادری، مسئولیت تربیت فرزندان را نیز تقبل می كنند و همواره سعی می كنند كه با كسب آگاهیهای تربیتی بیشتر از طرق مختلف، این كار را انجام دهند(فرضی گلفزانی، دكتر محمد اسماعیل، رئوفیان مقدم، عسگری مقدم، 1382). پدر و مادرهای مقتدر، طرفدار گفتگو هستند و دلایل سیاستهای خود را شرح می دهند. آنها با اینكه محدودیت قایل می شوند اما ملاحظه فردیت فرزندشان را نیز می كنند. این نوع پدر و مادرها آدمهای گرمی هستند و خودشان را بی خطا نمی دانند(بامریند، 1971، به نقل از كاپلان)

والدین خودكامه و مستبد بر خلاف والدین دموكرات، تحریك پذیر، انعطاف پذیر، زورگو، خشن و نسبت به نیازهای كودكان بی توجهند. به نظر آنان اطاعت بی چون و چرا یك فضیلت است. كودكانی كه والدین خود كامه دارند، كمتر به خود متكی هستند و نمی توانند به تنهایی كاری انجام دهند یا از خود عقیده ای داشته باشند. بیشتر متمایل به ساكت بودن، مؤدب بودن، خجالتی بودن و از نظر اجتماعی غیر مثبت بودن و درمانده بودن هستند. آنان معمولاً والدین خود را نا مهربان و سهل انگار می دانند و معتقدند كه انتظارات و تقاضاهایشان غیر منطفی و نادرست است. اما از اینكه بخواهند در چنین محیط خصومت آمیزی عرض اندام كنند، می ترسند. این وضعیت به رفتار نا مناسب، تعارض و روان رنجوری كه غالباً در چنین كودكانی یافت می شود، منجر می گردد(فرضی گلفزانی، دكتر محمد اسماعیل، رئوفیان مقدم، عسگری مقدم، 1382). پدر و مادرهای مستبد خیلی فرزندشان را كنترل می كنند ولی پاسخدهی آنان كم است(كاپلان، مترجم فیروزبخت، 1384)

پدر و مادرهای مساوات طلب، سهل گیر و بی بندوبار نیز نمی توانند نیازهای كودكان یا نوجوانان را برآورده كنند. بعضی از والدین اجازه می دهند كودك هر كاری كه می خواهد بكند. شاید به این دلیل كه كاری به كار كودك ندارند و یا اینكه اهمیتی به او نمی دهند. در این خانواده ها روابط اعضای خانواده آشفته و غیر انسانی است(سدورو، 1990، به نقل از فرضی گلفزانی، دكتر محمد اسماعیل، رئوفیان مقدم، عسگری مقدم، 1382). پدر و مادرهای سهل گیر از فرزندشان توقعی ندارند. آنها فرزندشان را تنبیه نمی كنند، ارتباط با آنها ساده است و تمایلی به جهت دادن به رفتار فرزندشان ندارند. فرزندان آنها خودشان رفتار خود را تنظیم می كنند. آنها زیاد بر رعایت قوانین تاكید نمی كنند. پدر و مادرهای سهل گیر فرزندشان را كنترل نمی كنند و از او توقعی ندارند ولی نسبتاً گرم و مهربانند(كاپلان، مترجم فیروزبخت، 1384)

ابتدا باید دید این شیوه های فرزند پروری، چه آثار دیگری بر تربیت كودك دارد و با چه اختلالات و بیماریهایی در والدین ارتباط دارد؟ سپس به بررسی یافته ها و نتایج پژوهشی خواهیم پرداخت.

به طور كلی فرزندان پدر و مادرهای مستبد، ناراضی، گوشه گیر و بی اعتمادند. فرزندان پدر و مادرهای سهل گیر، اتكا به نفس و خود گردانی ندارند و در پی اكتشاف محیط نیستند. فرزندان پدر و مادرهای بی توجه و طرد كننده احتمالا از سایر گروهها بدترند(شفر، 1996، به نقل از كاپلان). نوجوانان پدر و مادرهای طرد كننده و بی توجه در خطر مصرف مواد مخدر، بزهكاری و پرخاشگری هستند(لمبورن و همكارانش، 1991، مك كینون- لویس، استارنز، ولینگ و جانسون، 1997، به نقل از كاپلان) فرزندان والدین مقتدر بیش از همه اتكا به نفس و قدرت خود گردانی دارند و بیش از گروههای دیگر مكتشف و راضی هستند. آنها عزت نفس بیشتری دارند و تكانه های خود را بهتر كنترل می كنند(پایكاف و بروكس- گان، 1995،به نقل از كاپلان)

پس فرزندان پدر و مادرهای مقتدر ظاهراً موفق ترند. پدر و مادر های مقتدر، تركیبی از نظارت شدید(و معقول)، توجه به فردیت، اختیار دادن بجا و ارتباطی توأم با سعه صدر را نشان می دهند و به همین دلیل فرزندانی مستقل و قابل پرورش می دهند، آنها همچنین گرم و با ملاحظه تر از پدر و مادرهای مستبدند. پدر و مادرهای مقتدر از فرزندشان توقعاتی دارند اما گرم و مهربان، منطقی و با ملاحظه اند. ظاهراً بهترین حالت نیز همین توقع زیاد و تشویق تلاشهای مستقل فرزندان است. تا وقتی به كودكان فرصتی داده شود تا تواناییهایشان را پرورش دهند در چارچوبها و محدوده ها تصمیم گیری كنند، نظارت و كنترل پدر و مادرها لطمه ای به استقلال كودكان نمی زند. ولی نظارت و كنترل پدر و مادرهای مستبد موجب پرورش كودكانی می شود كه رضایت و قابلیت كمتری دارند و انسانهای ظنینی هستند. بنابراین مهربانی و نظم دو عنصر مهم در پرورش فرزندانی مستقل و قابل هستند (كاپلان، ترجمه فیروزبخت، 1384)

در پژوهشی كه فرضی گلفزانی و همكاران انجام داده اند نیز مشخص شد كه مادران كودكان عادی بیشتر از مادران كودكان دارای اختلال افسردگی به داشتن الگوی تربیتی مقتدر گرایش دارند و نیز طبق این پژوهش، مادران دارای اختلالهای افسردگی، اضطرابی و وسواس فكری و عملی بیشتر از مادران كودكان عادی از شیوه فرزند پروری مستبدانه در تربیت فرزندان خود استفاده می كنند. به نظر می رسد مادرانی كه به اختلالهای افسردگی، اضطرابی و وسواس فكری- عملی بودند برای شیوه های خشن انضباطی، پیروی بی چون و چرای كودك از مقررات و دستورات سخت و خشك و مستبد و تنبیه قهرآمیز در برابر اشتباهات، اهمیت بیشتری قایل هستند و كمتر به شیوه هایی چون گفتگوی دوستانه، توضیح و استدلال، تنبیه های ملایم در برابر اشتباهات كه از ویژگیهای شیوه مقتدر است، تكیه می كنند   (فرضی گلفزانی، دكتر محمد اسماعیل، رئوفیان مقدم، عسگری مقدم، 1382)

سوال اصلی:

آیا بین سبک های فرزندپروری والدین با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

سوالات فرعی:

-آیا بین سبک فرزندپروری آزادگذاری با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

- آیا بین سبک فرزندپروری آمرانه با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

- آیا بین سبک فرزندپروری اقتدار منطقی با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

- آیا بین سبک فرزندپروری آزادگذاری با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

- آیا بین سبک فرزندپروری آمرانه با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

- آیا بین سبک فرزندپروری اقتدار منطقی با احساس تنهایی نوجوانان دختر رابطه معنی دار وجود دارد؟

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:10 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات33
حجم فایل160 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان

بررسی عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 رضایت مشتریان

بیان مسأله

در یك شهر الكترونیكی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الكترونیكی تدارك دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است كه میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الكترونیكی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الكترونیكی نیاز دارد. خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه كه به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی كه استفاده صحیح از خدمات الكترونیكی بركاهش مشكلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الكترونیكی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانكی كشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری كلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانكداری الكترونیكی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مركز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانكداری الكترونیك شبكه بانكی كشور) و كارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء كیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به امكان دریافت خدمات بانكی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره كرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانكی كشور در قالب نظام بانكداری الكترونیكی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانكی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الكترونیكی بانك ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانكداری الكترونیكی، به حداقل رساندن و در صورت امكان حذف كامل مراجعه مشتریان به بانك ها جهت انجام خدمات بانكی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانكی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی است كه تلاش نظام بانكی كشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

هدف اصلی:

بررسی عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی

اهداف فرعی:

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سان بودن استفاده ازآن

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سودمند بودن استفاده از آن

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:10 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کاركنان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات23
حجم فایل59 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کاركنان

    از میان ویژگی های مختلف چیزی كه می تواند به انسان ها كمك كند تا خود و دیگران را بهتر بشناسد شخصیت است یعنی جنبه ای ازحیات انسان كه اجازه می دهد پیش بینی كنیم آدمی در اوضاع و احوال معین چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. روان شناسان در مورد ابعاد شخصیتی افراد نظرات گوناگونی ارایه داده اند، از جمله این نظرات می توان به نظر برن رویتر اشاره كرد كه در آن شخصیت دارای شش جنبه 1- تمایل به عصبی بودن، 2-تمایل به باخود بودن، 3- درون گرایی-برون گرایی، 4- سلطه جویی- سلطه پذیری، 5- اعتماد به نفس و 6- اجتماعی بودن می باشد. هر چه سازگاری و تناسب بین شخصیت و شغل بیشتر باشد، رضایت شغلی بیشتری را در پی خواهد داشت و هر چه این سازگاری و هم خوانی كمتر باشد رضایت شغلی كمتر بوده، آثار و تبعات منفی متعددی را در سازمان به دنبال خواهد داشت. از این رو انتخاب شخصیت مناسب، می تواند عملكرد شغلی بهتری را برای سازمان فراهم آورده و بر روی نگرش كاركنان نسبت به كارشان تاثیر گذاشته و رضایت شغلی مطلوبی را در برداشته باشد. در این پروژه رابطه بین تیپ های شخصیتی با رضایت مندی کارکنان شهر .. مورد بررسی قرار  خواهد گرفت.

سوال اصلی تحقیق:

آیا بین شخصیت و رضایت شغلی كاركنان ادارات شهر .. رابطه ای وجود دارد؟

سوالات جزئی تحقیق:

میزان رضایت شغلی كاركنان  ادارات شهر .. درچه حدی است؟

سهم ویژگیهای شخصیتی به عنوان متغیرهای پیش بینی در تبیین رضایت شغلی كاركنان ادارات شهر .. چقدراست؟

بین میزان رضایت شغلی كاركنان ادارات شهر .. تفاوت وجود دارد؟

بین پست سازمانی با رضایت كاركنان ادارات شهر .. رابطه وجود دارد؟

بین میزان رضایت شغلی كاركنان ادارات شهر .. با مدرك تحصیلی آنهاارتباط وجوددارد؟

تفاوت معنی داری بین رضایت شغلی كاركنان ادارات شهر .. و ویژگیهای شخصیتی كاركنان مرد و زن وجود دارد؟

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:10 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکت‌ها (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات28
حجم فایل165 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی  بر عملکرد شرکت‌ها

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکت‌ها

بیان مسأله

 

امروزه اندیشمندان و صاحبنظران علوم مختلف علاقه‌مندند که درباره ماهیت دانش زیرمجموعه خود به مطالعه و تحقیق بپردازند و ماهیت دانش و حوزه علمی مورد علاقه خود را شناسایی و تعریف نمایند، ارتباط و تعامل آن را با علوم دیگر مورد توجه قرار داده و یک چارچوب نظری منسجم و یکپارچه برای دانش زیرمجموعه خود پایه‌ریزی نمایند.

شواهد و دلایل کافی و قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد آنها با انجام مطالعات فلسفی قصد دارند مفروضات پایه‌ای، مفاهیم بنیادی و روش‌های جزئی و کلی دانش زیرمجموعه خود را تعریف کنند و به رسالت یا مأموریت اصلی آن نائل شوند. آنها نیک می‌دانند بدون برخورداری از یک چنین نگرش و رویکرد اساسی قادر نخواهند بود علت وجودی آن را تشخیص دهند. این رویکرد پدیده تازه و ناشناخته‌ای نیست و نزدیک به چندین قرن است که توجه اندیشمندان و صاحبنظران علوم مختلف را به خود جلب کرده است.

فرانسیس بیکن، فیلسوف نامدار انگلیسی و بنیانگذار فلسفه تجربی جزو نخستین افرادی بود که کوشید با توسل به فلسفه و مطالعات فلسفی، مفروضات، مفاهیم و روش‌های علوم نوین را صورتبندی و تعریف نماید.(اعتماد،1375).بیکن عقیده داشت که هدف علم تهذیب انسان و هدایت او در مسیر سعادت و خوشبختی است.(بسته جان،1379). بنابراین، می‌توان استدلال کرد تا وقتی که یک اندیشمند و صاحبنظر به ماهیت علم زیر مجموعه خود پی نبرد و نقاط ضعف و قوت آن را تشخیص ندهد، نمی‌تواند امیدوار شود که درباره قالب و محتوای آن، درست اظهار نظر نماید و نخواهد توانست به پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده پیرامون آن دانش پاسخ گوید.

بازاریابی اجتماعی مهمترین بخش بازاریابی در زمینه ساخت برند در کشور است. در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری در بازار و بی تاثیر بودن تصمیمات آنها در رفتار شرکت ها، در نظر نگرفتن ملاحظات زیست محیطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در ارزیابی سرمایه گذاران، رقابتی نبودن شرایط بازار و عدم انجام اقداماتی توسط شرکت ها برای مسئولیت پذیری سهامداران و عدم امکان جایگزینی روش های نوین غیر اجباری با قوانین و مقررات دست و پاگیر در کاهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها به خصوص شرکت های ایرانی موثر بوده اند.

در سال‌های اخیر اهمیت دارائی‌های نامشهود در اثربخشی فعالیت‌ها، بهبود عملکرد مالی و توسعه کسب و کارهای بسیاری از حوزه‌های تولید کالا و خدمات بر همگان آشکار شده است. در بین این دارائی‌ها، برند نقش مهمی را در تقویت عملکرد مالی و کسب و کار بنگاه‌ها با توجه به شرایط ناشی از رقابت و رکود بین‌المللی و الزامات جهانی شدن ایفا نموده است. یک برند قوی به بنگاه‌ تجاری کمک می‌کند تا خود را در بازار متمایز نموده و بیان کند چرا محصولات و خدماتش توانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصربه فرد دارد.

امروزه بازاریابی اجتماعی را می توان به عنوان یکی از راه های موثر متمایزسازی برندها برشمرد. متفاوت‌سازی مهم‌ترین مفهوم در ایجاد برندهای قوی در بین موسسات مالی به ویژه شرکت ها است. برندها را براساس تفاوت محصولات و یا خدمات می‌توان متمایز نمود. هرگاه شرکتی خدمات ناملموس به مشتریان خود عرضه می کند، مستلزم برخورداری از یک برند خدماتی قابل اطمینان است. نمونه کلاسیک آن، خدمات مالی است که از سوی شرکت ها، موسسات سرمایه گذاری، شرکت های بیمه و موسسات اعتباری ارائه می شوند. ایجاد برند‌های خدماتی پرقدرت بسیار دشوار است، زیرا بر خلاف کالاها، ارائه این نوع از خدمات به مشتریان، عمدتا متکی به انسان است و انسان هم کمتر از دستگاه‌ها و ماشین‌ها،‌ قابل اعتماد است.

هدف اصلی:

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی  بر عملکرد شرکت‌ها

اهداف فرعی:

1-  شناخت میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت‌ها

2-  شناخت انتظارات مشتریان در خصوص خدماتی که باید توسط شرکت‌ها

3-  ارزیابی ادراکات مشتریان در خصوص تاثیر بازاریابی اجتماعی  بر عملکرد شرکت‌ها

4-  بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات و عملکرد مشتریان

5-  تعیین زمینه های برای بهبود عملکرد سازمان در فراگرد خدمت رسانی از طریق شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی سازمان از منظر  مشتریان.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 9:09 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 صفحه بعد