فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

گزارش کاراموزی راهنمایی و رانندگی (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات52
حجم فایل366 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرستعنوان صفحهاولین قانون راهنمایی و رانندگی در تهران 1بیشترین تخلفات در رانندگی 3ضوابط احراز سلامت جسمانی و روانی 4بینایی 7شنوایی 8اندامهای حركتی فوقانی و تحتانی 8سایر موارد برای انواع گواهینامه رانندگی 10مقررات و ضوابط حمل بار در جاده های كشور 13ضوابط حمل بار 14مقررات حمل و نقل بار در راهها 15توصیه پیشگیرانه در رانندگی 24توصیه پیشگیرانه در تردد شهری 30توصیه پیشگیرانه در مسافركشی 34توصیه پیشگیرانه در سفر 36توصیه پیشگیرانه در موتورسواری 40چگونه ترمز كنیم ؟ 41چگونه فرمان بگیریم ؟ 42دور زدن 43دور یك فرمانه 43دور دو فرمانه 44 اولین قانون راهنمایی و رانندگی در تهران مردم آن روز در دی ماه سال 1309 که دست های راننده ها را مدام در حرکت دیدند، به خنده افتادند، اما خیلی زود یاد گرفتند از دست چپ و راست شان چه زمانی کمک بگیرند و چطور در هوا تکانشان بدهند تا شوفرهای دیگر بفهمند که حالا قرار است صاحب دست ها چه کند؛ دور بزند، بایستد، پارک کند و دقیقاً از همان روزها شروع شد.آن روزها نوای بوق تا فاصله 100 متری شنیده می شد. همان دوره با همان قوانین 32 بندی، ماشین ها صاحب 5 پلاک شدند؛ نام کارخانه، آدرس مالک، نمره عقب، نمره جلو و پلاک مالیات. تصویب قوانین به همین جا ختم نشد؛ حود 1308 وقتی تعداد اتول سوارهای شخصی شهر به 1522 نفر رسید، قوانین مربوط به عابران پیاده وضع شد.آبان 1305 پایتخت نیز بوذرجمهری، بلدیه چی شهر یک کمپانی دانمارکی را مسئول اتوبوسرانی شهر کرد و قرار شد فرنگی جماعت 7 خط راه بیندازد که در هر کدام 2اتوبوس فعال باشد. کرایه این اتوبوس ها 8 شاهی برای یک مسیر بود. تهرانی که اتوبوس هایش از ابتدا تا انتهای مسیر 25 بار توقف می کردند و سرعت شان 20 کیلومتر بود. اواخر سال 1312، وقتی «سرتیپ قلی هوشمند» به جای بوذرجمهری بلدیه چی شهر شد، اعلام کرد محل عبور پیاده ها را از عرض خیابان به صورت مورب سنگ فرش کنند و عابران را موظف کرد تنها از همان مسیرها عبور کنند.بعد به سراغ اتوبوسران ها رفت و اعلام کرد که آنها حین رانندگی نباید حرف بزنند و آیین نامه اتوبوسرانی به وسیله شهربانی تنظیم شد. «قاسم خان صور اسرافیل» بلدیه چی تهران بین سال های 1317 تا 1319 اعلام کرد هر وسیله چرخدار احتیاج به پلاک و چراغی دارد که حداقل تا فاصله 70 متری اش را روشن کند، اما اعتصاب اتوبوسران های شهر در یک سال بعد و در زمان محمد سجادی اتفاق افتاد. وقتی این بلدیه چی مالیات بسته بود به بنزین و بلیت و.. اما بلدیه چی ایستاد که اتوبوسران ها نباید کرایه را اضافه کنند.بیشترین تخلفات در رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: تجاوز به چپ از شایعترین تخلفات درونشهری است. خط ممتدد محوری، خط کشی است وسط معابر شهری و برون‌شهری که به دلایل گوناگون نمی‌توان در آن محلها دور زد، سبقت گرفت و یا از روی آن عبور کرد که این نوع خط کشی را اصطلاحا دیوار قانون می‌گویند. متاسفانه در معابر درون شهری تخلف تجاوز به چپ که منجر به بسیاری از تصادفات می‌شود از شایعترین تخلفات است .کلیه معابر عمومی درون و برون‌شهری جهت تشخیص سهم عبور رانندگان وسایل نقلیه توسط خط کشی ممتد یا مقطع شده‌اند و یا با موانع فیزیکی نظیر نرده، گاردریل، بلوک سیمانی و ... به دو قسمت مساوی تقسیم شده‌اند و رانندگان باید در محدوده مجاز از سمت راست معابر تردد کنند. به گزارش ایسنا، خط مقطع محوری، خط کشی است که در وسط معابر کشیده می‌شود و معمولا کاربرد آن در جاده‌های برون شهری است که یک خط رفت و یک خط برگشت دارد که رانندگان در این محلها زمانی که ببینند از جلو وسیله نقلیه نمی‌آید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و جانب احتیاط می توانند به سمت چپ منحرف و سبقت بگیرند و حتی می‌توانند در این محلها دور بزنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کاراموزی راه اندازی كتاب فروشی (گزارش کارورزی)

دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات38
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

طرحی كه برای ارائه تهیه شده در رابطه با یك مغازه لوازم التحریر می‌باشد كه مالكیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 38 متر دایر می‌باشد مكان این مغازه واقع در رجائی شهر كرج می باشدكه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با كسب درآمد برخوردار است

خدماتی كه این مغازه ارائه می‌كند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیك فانتزی فروش انواع كتاب ادبی،رمان، روان شناسی ،كمك درسی، كنكوری وهمچنین فروش انواع بازی فكری وسرگرمی ووسایل كمك آموزشی ساعات كاری این مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 می‌باشد.

مشتریان 1-1coustoner

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنین كودكان ودر كل هر فردی روزی كاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یك رقیب قدیمی در نزدیكی مغازه حركت كند ونامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تكمیل كردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا كرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است كه كار را به جایی برسانیم كد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وكوشش فراوان در تهیه وتكمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر

1-2Managemert مدیریت: مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد كه دراین امر یك نفر بصورت تمام وقت كمك می‌كند و برای افرایش انگیزه در او یك حقوق ثابت بعلاوه یك درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام كه موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به این كار هستم وتقریبا یك سابقه كاری خوب دارم در رابطه با شاخص های كلید ی مالی طرح باید ذكر چند عامل را یادآور  شوم كه یك به یك به آن می پردازیم

key to succesعوامل كلیدی موفقیت1-3

1-جوری جنس:

چون در این شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستیم باید سعی شود كه مشتری بطور كامل لوازم خود را تهیه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند این باعث می‌شود كه مشتری بطور ثابت از یك جا خرید كند در صنف لوازم التحریر به تنهایی هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع این محصولات را به آن اضافه كنیم متوجه خواهیم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستیم ك این البته بجز عناوین كتاب ولوازم جانبی است پس ابتدا باید یك برنامه ریزی برای تهیه جنس و گرفتن نمایندگی از شركت های صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمایندگی از 5 شركت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقی اقلام از بازار رسمی بر رفع نیاز مشتری های خود كرده ایم

2-مذاكره با شركتها –مدارس وكارخانجات بانك ها دفاتر مهندسی مطب های پزشكی ومجتمع های تجاری مبنی  بر تهیه اجناس مورد نیاز آنها با قیمت كمتر وارسال به محل سعی در فروش اجناس عمده با سود كمتر كه بخش وسیعی از فروش مغازه به مشتریانی اینچنین بستگی دارد

3-تبلیغات بصورت نایلون های فانتزی، پخش تراكت، هدایای تبلیغاتی  واهدای آنها بصورت رایگان به مشتری وغیره

4-برخورد مناسب با مشتری وعمل این شعار كه همیشه حق با مشتری است.

5-قیمت مناسب

داشتن تابلو –قفسه های شیك ومرتب ویترینها واستندهای تبلیغاتی وكلا محیطی مناسب برای عرضه و فروش جنس

این عواملی به اختصار شرح آن داده شده میتواند باعث پایداری فروش وتضمین سود داشته باشد

سرمایه در گردش+ سرمایه ثابت= سرمایه گذاری

000/000/125=000/000/25+000/000/100=

اگر ما سود سالانه سرمایه گذاری خود را 15 درصد فرض كنیم به رقم 000/750/18 تومان در سال می رسیم واگر فروش روزانه 000/250 تومان در روز وسود 25 درصد را در نظر بگیریم به عدد 000/800/22 می رسیم واگر هزینه آب ،برق، تلفن وشاگرد را سالانه 000/800/2 در نظر بگیرید باز به سودی بیش از سودبانكی كشور می رسیم با این تفاوت كه در بانك هر ساله از ارزش پول كاسته می‌شود ولی نرخ مغازه كه همان سرمایه ثابت شما می‌باشد. هر سال بر آن افزوده می‌گردد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کاراموزی دكوراسیون داخلی ساختمان (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات38
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دكوراسیون داخلی ساختمان

مقدمه

تزئینات داخلی ساختمان

نحوه پارتیشن

پاراوان

دكوراسیون داخلی ساختمان مهمترین عنصر جلوه دهنده تزئینات داخلی است و نمایسازی داخی و خارجی ساختمان بیانگر هنرنمائی هنرمندان ساختمان می باشد در این مورد انتخاب رنگ و هم آهنگی رنگ امیزی مبلمان و دكوراسیون داخل هر ساختمان در اولویت قرار دارد ابتدا طراحی آن بوسیله طراح با ذوق انجام می پذیرد.

در اینجا حتماً لازم نیست كه طراح تحصیلات عالی داشته باشد، بلكه استادكاران با تجربه و خوش ذوق و خوش تشخیص نیز قادر به انجام طرح مبلمان داخی و نماسازی خارجی ساختمان خواهند بود.

طراح حاذق اول هماهنگی رنگ و دوم امكان تهیه مصالح مورد نیاز مبلمان سوم نسبت و اندازه را مشخص می سازد و سپس اندازه های داخلی ساختمان را بصوت پلان بر روی كاغذ با اشل رسم نموده با توجه به امكانات موجود زمان و محل و آب و هوا طرحی برای تهیه مبلمان داخل آماده نموده و رنگ دیوارها و گچ بریها، پرده ها، موكت و فرشهای كف، تزئینات داخلی مانند ساعت و آباژور و حتی لوستر و قاب آینه و پاریشن را هم اهنگ و متناسب با طرح خود در نظر می گیرد. و اما طراح موظف است در اجرا طرح خود نظرت كامل داشته تا عملیات اجرائی آن نیز مطابق با سلیقه خود باتمام برسد و چنانجه در طرح تجدید نظری لازم باشد اعمال نماید. به طور كلی می‌توان یكسری از این وسایل منزل را با یك مصالح خاص در نظر گرفت كه از نظر زیبایی و هماهنگی منظر خوشی داشته باشد. ما در اینجا سعی داریم قسمتی از لوازم دكوراسیون منزل را با طراحی مناسب مورد توجه قرار دهیم مانند ساعت، قاب آینه و پاراوان .

نحوه ساخت پارتیشن

برای جدا كردن اطاقا و هال از یكدیگر معمولاً از پارتیشن های گوناگون استفاده می كنند. راحی پارتیشن ها معمولاً با موقعیت ساختمان سنجش داده می شود و احتمالاً تغییراتی در شكل و اندازه طرح خود با طرح جامع برای ساخت پارتیشن مهیا می گردد. پارتیشنها بیشتر از مصالح مخلوط از فلزات آبكاری شده و چوبهای گردو و افرا و ملچ و غیره با رنگ مات یا براق تهیه می شود. در قسمتهای دو طرفه پارتیشن می‌توان بنا به تشیص طراح كابینهائی ساخته كه دربها و جعبه های كشویی آن از دو طرف استفاده شود و نیز در پارتیشن جای قرار گرفتن تلویزیون و گلدانهای طبیعی و محل چیدن ظروف تزئینی و كتاب جاسازی شود.

رنگ آمیزی پارتیشن در سنجش رنگ چوب به تفضیل نوشته شده است.

پاراوان

در پاره ای از مواقع به دلایل مختلفی نظیر كمبود ضا نمی توان از پارتیشن جهت جدا كردن فضاها استفاده كرد و یا نیاز به جداسازی تا این حد منفی نیست. مثلاُ برای تقسیم بندی فضای بزرگ پذیرایی یا یك سالن به جهت كاربردی و هم زیبایی می توان از پاراوان استفاده كرد كه هم فضا به دو بخش تقسیم می شود و در ضمن در عین حال دو فضی بدست آمده كاملاً با هم در ارتباط هستند و

پاراوان نیز معمولاً با موقعیت فضا و مكان موجود طراحی می شود و نیز در ابعاد و اشكال مختلف با مصالح مختلفی از قبیل فلز چوب و حتی پارچه و تلفیق اینها ساخته می شود.

پاراوان می تواند به گونه ای طراحی شود كه از دو طرف داشته باشد.

پاراوان بر خلاف پارتیشن كاملاً مستقل عمل می كند و عضوی از ساختمان محسوب نمی شود و در بخش تزئینات قرار می گیرد و به دلیل عملكردی تزئینی بسیار سبك و قابل حمل و نقل است و می توان آن را هر لحظه جایی قرار داد.

پاراوان می تواند از سه تخته و یا چهار تخته تشكیل شود كه بسته به نوع مصالح بكار رفته از اتصالات مخصوص خود برای زاویه قرار دادن آن استفاده می شود.

مصالحی كه می توان برای پاراوان استفاده كرد بسیار متنوع است. به طور مثال می توان از چوب برای سازة ان استفاده كرد و برای زیبایی از تكنیك معرق بهره برد. در مورد معرق در بخش بعدی نوشته شده است.

قبل از اینكه وارد مراحل كار از چوب تا دكوراسیون شویم لازم است مقدمه ای راجه به معرق و نحوه كار و اجرای آن نكاتی گفته شود.


مقدمه ی تاریخی

معرق در معنای كلام «اصولاً هر چیز رگه دار را گویند» ولی مفهوم آن در این نوع بخصوص هنر، ایجاد نقشها و طرحهای زیبایی است كه از دوربری و تلفیق چوبهای رنگی روی زمینه ای از چوب یا پلی استر سیاه شكل می گیرد.

پیدایش تاریخی این هنر به درستی مشخص نیست ولی از تطیق ان با هنر كاشی كاری بدون شك رابطه این دو هنر را در می یابیم. برای آشنایی با ریشة این هنر صحیت از تاریخ تكوین كاشی معرق به میان می آید و به عنوان مقدمه از گنبد سرخ مراغه كه در زمان ایلخانان  ساخته شده می توان یاد كرد. این گنبد نوع بسیار سادة كاشی كاری بدین سبك است.

كاشی كاری معرق در دوران مغولان نیز به همین منوال بود و تداوم آن در عصر صفوی به اوج شكوفایی خود رسید آثاری ارزنده در هنر كاشی كاری پدید آمد. این شكوفایی در زمان افاغنه و زندیه رو ه افول نهاد. در دوران قاجاریه نیز كاشی كاری معرق تقلیدی ناقص از آثار گذشتگان بود. تا این دوران نقشهای كه در كاشی كاری معرق به كار برده می شد نقشهای اسلیمی بود. اما با سفر عده ای از نرمندان به اروپا و گزایش به هنر و فرهنگ، اروپایی، تغییرات و دگرگونی های بسیاری در نقشهای كاشی كاری به عمل آمد و از آن پس طرح انسان و دیگر اشكال مانند اسلحه حنگی در هنر كاشی كاری دوران قاجاریه نمایان شد.

از آن دوران تا به امروز این هنر، چونان گذشته، رونق نداشته است و تنها عدة قلیلی از هنرمندان در زنده نگهداشتن این هنر كوشا بوده اند.

وجه تشابه كاشی كاری معرق با معرق كاری روی چوب در شیوة عمل است كه در هر دو مورد نقشها از تركیب قطعات رنگی جنس مورد نظر شكل می گیرد.

یكی از نمونه های قدیمی موجود آمیزة این دو هنر، در قدیمی و بزرگی است كه متعلق به عصر قاجاریه است. و در ضلع شمال غربی محوطة وزارت اموزش و پرورش فعلی قرار دارد. ارتفاع این در حدود چهار و نیم متر و عرض ان سه متر است و سر دری نیم دایره در بالای آن قرار گرفته است. هر طرف ین در به سه قسمت مربع شكل تقسیم شده است:

مربع بالایی آن شیشه  و دو مربع پایینی چوب برجسته و مسطحی است كه نقشهای اسلیمی معرق كاری شده در این قسمت جای گرفته است.

سابقة معرق كاری و آموزش آن در ادارة كل هنرهای سنتی به سال 1309 ه.ش بر می‌گردد. در آن سال به پایمردی استاد حسین طاهرزاده بهزاد گروهی از هنرمندان نام آور هنرهای سنتی از سراسر كشور در تهران گرد هم آمده و مدرسة صنایع مستظرفه را بنیاد گذاشتند. این مؤسسه از دیر باز تا به امروز با عنوانهای گوناگونی مانند: مدرسة صنایع قدیمه و هنرستان هنرهای ملی، ادارة هنرهای ملی و مدتی نیز به عنوان یكی از واحدهای ادارة كل افرینش هنری و ادبی در وزارت فرهنگ و هنر سابق در تعالی و تكامل هنرهای سنتی سهم بسزایی داشته است. این ادارة كل در 1346 به ادارة كارگاههای هنری تغییر نام داد و سرانجام در سال 1357 به عنوان یكی از واحدهای دفتر پژوهش و آفرینش به حیات خود ادامه داده است. پس از پیروزی انقلاب، ادارة مذكور به ادارة كارگاههای هنری تغییر نام داد و فعالیتهای خود را در ادارة كل هنرهای سنتی دنبال كرد. تا این زمان هنرجویان آن را منحصراً افراد علاقه مندی تشكیل می دادند كه در طی فراگیری به استخدام رسمی در می آمدند.

از سال 1360 به استناد موافقتنامة معاونت فرهنگی وقت، واحد آموزش مستقلی برای تعلیم هنرهای سنتی آغاز به كار كرد و آموزش این ادارة كل، برای عموم مشتاقان به فراگیری هنرهای سنتی، سرآغاز نوینی بر تداوم این هنرها شد و در كنار آن كارگاه منبت و معرق به سرپرستی استاد سید كمال میر طیبی همچنان به فعالیت های هنری خود ادامه می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

سیستم سوخت رسانی خودرو (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات65
حجم فایل1.545 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم سوخت رسانی انژکتوری یکی از روش‌های سوخت رسانی به موتورهای احتراق داخلی به روش تزریق سوخت است که در این سیستم سوخت توسط یک پمپ مکانیکی یا برقی با فشار به داخل لوله‌های سوخت رسانی و ریل سوخت وارد می‌شود و از طریق انژکتورها که در واقع نوعی شیر محسوب می‌شوند به پشت سوپاپ هوا یا درون سیلندر بصورت پودر شده پاشیده می‌شود و به این ترتیب مخلوطی از هوا و سوخت برای احتراق در موتور و تولید انرژی بدست می‌آید

تاریخچه

در اواخر دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی کارخانه شورولت و پونتیاک اولین طرح سوخت رسانی انژکتوری مکانیکی نوع تزریق دائم را عرضه نمودند. مرسدس بنز در سال 1952 خودروی 300SL W194 که اولین خودروی انژکتوری بنزینی بود را به بازار عرضه نمود. در اواخر دهه ۱۹۵۰ شرکتکرایسلر تعدادی اتومبیل انژکتوری با سیستم الکترونیکی تولید نمود و نام این طرح را بندیکس الکتروژکتور نامید. با ظهور ترانزیستور و دیود در صنعت الکترونیک، در سال ۱۹۶۸ میلادی شرکت فولکس واگن نمونه جالبی از طرح شرکت بوش را که از فناوریهای نوین بهره جسته بود در روی موتورهای خود بکار برد.

مزایای تزریق سوخت

توزیع یکنواخت سوخت بین سلیندرها، کاهش خام سوزی و تولید گازهای خطرناک، راندمان حجمی بالاتر موتور به علت حذف ونتوری، کاهش ارتفاع موتور، عدم نیاز به گرمکن، شتاب گیری زیادتر موتور، کاهش مصرف سوخت و اندازه گیری دقیق سوخت از مزایای روش تزریق سوخت می‌باشد.

معایب تزریق سوخت

وجود قطعات حساس، دقیق و گران قیمت، نیاز به تخصص فراوان در امر تولید و تعمیر قطعات و پیچیدگی سیستم از معایب روش تزریق سوخت می‌باشد.

انواع سیستم سوخت رسانی انژکتوری

مکانیکی

  1. نوع کا - جترونیک

الکترونیکی EFI

  1. نوع الکتروجکتور
  2. نوع دی - جترونیک
  3. نوع کا - جترونیک لامبدا
  4. نوع ال - جترونیک
  5. نوع ال اچ - جترونیک

اجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوری

 

ریل سوخت و انژکتورهای متصل به آن

  1. سنسورها: شامل سنسور فشار هوا، سنسور دمای هوا، سنسور دمای آب، سنسور سرعت، سنسور دور موتور، سنسور اکسیژن،سنسور زاویه میل لنگ، پتانسیومتر دریچه گاز، سنسور ضربه، سوئیچ اینرسی، سنسور جریان جرمی هوا
  2. پمپ
  3. لوله‌های سوخت رسانی
  4. فیلتر سوخت
  5. ریل سوخت
  6. انژکتورها
  7. مانیفولدهواو بدنه گاز
  8. واحد کنترل الکترونیکی
  9. موتور کنترل دور ارام
  10. رگلاتور فشار شکن

انواع روشهای تزریق

  1. نوع تک نقطه‌ای شامل: TBI، CFI
  2. نوع تزریق مداوم
  3. نوع تزریق دریچه مرکزی شامل:CPI و CPFI
  4. نوع چند نقطه‌ای
  5. نوع تزریق مستقیم
  6. سیستم سوخت رسانی الکترونیکی خودرو
  7. یكی از روشهای مناسب جهت سالم سازی محیط زیست در جهان ، كاهش گازهای آلاینده متصاعد شده از موتورها می‌باشد كه در نسل جدید خودروها توسط جایگزین كردن سیستم سوخت‌ رسانی انژكتوری الكترونیكی بجای سیستم كاربراتوری ، گام مهمی در این جهت برداشته شده است .
  8. مهمترین دلیل برای انتخاب این سیستم  :
  9. 1- بالارفتن راندمان حرارتی و افزایش قدرت حجمی
  10. 2- توزیع یكنواخت سوخت در كلیه سیلندرها
  11. 3-گشتاور بالا در دورهای پایین
  12. 4-عدم نیاز به ذخیره بنزین در مانیفولد ورودی
  13. 5-كاهش مصرف سوخت
  14. 6-كاركرد بهتر در هوای سرد
  15. 7-كاهش گازهای آلاینده خروجی
  16. 8-تنظیم دور آرام (800 - 850 RPM)
  17. 9-عدم نیاز به گرم كردن مانیفولد هوا
  18. یكی دیگر از دلایل جایگزین سیستم انژكتوری به جای كاربراتوری بهبود كاركرد و افزایش بازدهی و توان اتومبیل می‌باشد .
  19. مهمترین هدف سیستم كنترل الكترونیكی موتور ، اعمال تنظیم دقیق بر روی دو عامل می‌باشد:
  20. 1-كنترل نسبت سوخت به هوا
  21. 2-كنترل زمان بندی جرقه
  22. امروزه سیستمهای الكترونیكی تزریق سوخت با وجود گران بودن به عنوان بهترین راه حل مورد استفاده قرار گرفته‌اند . در مورد پراید انژكتوری مورد بحث در كشور ما ، روش اندازه منیفولد (MAP) با كمك سنسور هوا ( ATS) می‌باشد .
  23.  
  24. مزایای خودروی انژكتوری نسبت به خودری كاربراتوری:
  25. 1-كاهش ناگهانی قدرت در سر پیچهای تند در خودروی كاربراتوری :
  26. هر تغییری در جهت حركت خودرو باعث وارد آمدن نیروی گریز از مركز به آن می‌شود و این نیرو به تمام قسمتهای خودرو وارد می‌گردد كه از جمله این قسمتها پیاله سوخت است . پیچهای تند تمایل دارن كه سوخت را در پیاله سوخت در دیواره به سمت بالا بیاورند . بنا بر این با بالا برن شناور مانع دریافت سوخت بیشتر شده و افت قدرت ایجاد می‌گردد . این مشكل به دلیل عدم وجود كاربراتور در خودروی انژكتوری ، وجود ندارد .
  27. 2-عدم توزیع یكنواخت سوخت در سیلندر ها :
  28. پس از اختلاط سوخت و هوا در كاربراتور ، مخلوط حاصله به صورت موجی حركت می‌كند كه باعث تغییر در سرعت جریان می‌گردد و این تغییر برای هریك از دهانه‌های ورودی هوا متفاوت می‌باشد و این تفاوت علت اصلی عدم توضیع سوخت یكنواخت در سیلندرها می‌باشد و بعضی از سیلندرها با سوخت غنی‌تر نسبت به دیگران پر می‌شود ، بنا بر این به جهت كامل پر شدن دیگر سیلندرها مجبوریم سوخت را مقداری غنی‌تر در نظر بگیریم و این موضوع یكی از علل افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا می‌باشد .
  29. 3-پلاتین به كار رفته در سیستم جرقه زنی معمولی دارای بعضی مشكلات مكانیكی بوده و عمر آن محدود می‌باشد .
  30. 4-جریان عبوری از مدار اولیه كویل باید به 4 آمپر محدود گردد در غیر این صورت پلاتین آسیب می‌بیند یا لااقل عمر آن كاهش می‌یابد .
  31. 5-عدم نیاز به گرم كرده مانیفولد ورودی در هوای سرد در سیستم انژكتور :  در سیستم انژكتوری موتور در هوای سرد به راحتی روشن    می‌شود ، چون ECU بر اساس دمای موتور مقدار پاشش سوخت را بیشتر می‌كند و به تدریج با گرم شدن موتور زمان پاشش نیز كمتر می‌گردد .
  32. 6-تعداد قطعات فرسایشی درسیستم انژكتور نسبت به سیستم كاربراتوری كمتر می‌باشد .
  33. 7-فقیرسازی مقدار سوخت در شتاب منفی خودرو:پس از مشخص افت ولتاژ سنسور موقعیت دریچه گاز (TPS) ، ECUدرمیابد كه باید میزان سوخت را كاهش دهد بنا بر این طول پالس ارسالی از TPS به ECU كاهش یافته تا مصرف سوخت كاهش یابد . هنگامی كه دریچه گاز كاملآ بسته است پاشش سوخت قطع می‌شود .
  34.  
  35. 8-قطع جریان سوخت جهت جلوگیری از افزایش دور معینی از موتور :
  36. برای جلو گیری از صدمه دیدن موتور در نتیجه افزایش بیش‌ از حد دور آن ، ECU انژكتورها را پس از گذشتن دور موتور از حد معین ، از كار می‌اندازد . هر زمان كه دور موتور كاهش یافت و به زیر مقدار آستانه‌ای رسید دوباره انژكتورها پاشش سوخت را انجام می‌دهند
  37. 9- در صورتی كه به هر دلیل موتور خاموش شد ، پمپ بنزین قطع شده و احتمال آتش سوزی در تصادفات كاهش می‌یابد .
  38. 10- سرویس و نگهداری سیستم انژكتوری از كاربراتوری راحت‌تر بوده و نیاز به تنظیمات دلكو و دریچه گاز ندارد .
  39. 11- در نتیجه احتراق كامل و سیستم جرقه زنی بادوام ، قدرت خروجی در پراید انژكتوری در حدود 3 اسب بخار از نوع كاربراتوری بیشتر می‌باشد .( افزایش راندمان حجمی )
  40. 12- در سیستم كاربراتور سوخت قطرات سوخت به دلیل خلأ منیفولد به داخل كشیده شده و با هوای جریان بالا دست مخلوط می‌شوند . احتمال زیاد وجود دارد كه قطرات سوخت در   دیواره مانیفولد به همان حالت باقی بمانند و تعادل مخلوط سوخت و هوا را به هم بزنند . اما در سیستم انژكتور سوخت تحت فشار هوای ورودی به داخل منیفولد می‌رود و به دلیل اینكه انژكتور نزدیك سوپاپ گاز قرار دارد احتمال اینكه در دیواره منیفولد قطره ایجاد شود حیلی كم می‌باشد و تمام سوخت به داخل سیلندر می‌رود و اجازه می‌دهد كه نسبت استوكیومتری هوا و سوخت دقیق كنترل شود .
  41. سنسورها :
  42. 1- سنسور دمای هوا (ATS)
  43. این سنسور در مسیر دستگاه هوای هواكش قرار گرفته است و اطلاعات مربوت به دمای هوا و مقدار هوای ورودی را به موتور را به واحد كنترل الكترونیكی ارسال می‌دارد .
  44.  
  45. واحد كنترل این اطلاعات را به جهت تنظیم مقدار پاشش سوخت در مانیفولد ورودی به كار می‌برد . این سنسور در واقع یك سنسور حرارتی می‌باشد كه نوعی مقاومت است كه آن با دمای هوای ورودی تغییر می‌كند بر اساس ولتاژ خروجی ، كامپیوتر موتور دمای هوای ورودی را تعین كرده و مطابق با آن میزان سوخت تزریقی را تنظیم می‌كند .
  46. 2- سنسور دمای آب (CTS)
  47.  
  48. این سنسور بر روی سر سیلندر و بر روی منیفولد هوا قرار گرفته است .

 

  1.  
  2. این سنسور اطلاعات مربوط به درجه حرارت آب خنك كننده را توسط یك مقاومت حساس در برابر حرارت به واحد كنترل موتور بر اساس ولتاژ خروجی سنسور مربوطه ، گرم شدن موتور را تشخیص داده و در نتیجه مخلوط مناسبی از هوا و بنزین را در هنگامی كه موتور سرد است فراهم می‌كند .
  3. 3- سنسور فشار هوای منیفولد ( MAP)
  4. ای سنسور توسط یك شیلنگ میزان خلأ‌ داخل منیفولد را حس كرده و اختلاف ولتاژ را به واحد ECUارسال می‌دارد این سنسور بر روی بدنه خودرو در كنار ECU و شیر برقی EGR و كنیستر قرار دارد .
  5.  
  6. ECU توسط این اطلاعات نیازمندیهای سوخت دستگاه را تعین كرده و به انژكتورها دستور پاشش سوخت را ارسال می‌دارد این سنسور دارای ولتاژ 5 ولت می‌باشد  فشار مطلق برابر است با فشار بارمتریك منهای خلایی كه توسط پیستونها ایجاد می‌شود . به طور مثال اگر فشار بارومتریك در سطح دریا برابرHg 30 و خلا مانیفولد برابر Hg20 در این صورت فشار مطلق برابر Hg 10 می‌باشد . تمامی سنسورهای MAP  به این طریق عمل می‌كنند .
  7. 4- سنسور اكسیژن
  8. این سنسور مقدار اكسیژن گازهای خروجی را كه در منیفولد دود می‌باشند اندازه گرفته و ولتاژی مناسب با اكسیژن موجود در سیستم كه نشانه رقیق یا غنی بودن مخلوط می‌باشد به واحد ECUارسال می‌كند ولتاز كم نشانه زیاد بودن اكسیژن و ولتاژ زیاد نشانه مك بودن اكسیژن است .كنترل سوخت در این سیستم به روش حلقه بسته انجام می‌گیرد بنا بر این سنسور اكسیژنزمانی فعال می گردد كه دمای موتور به حد نرمال رسیده باشد . (300درجه سانتیگراد )
  9.  
  10. این سنسور به سنسور تك سیم ( Unheated ) معروف است و تمامی اطلاعات از این طریق به ECU   منتقل می‌گردد و این واحد نیز تزریق سوخت را بر حسب نیاز تغییر می دهد .
  11. این سنسور در مسیر جریان گازهای خروجی نصب می‌شود . با دانستن مقدار اكسیژن در گازهای خروجی ECUمقدار مخلوط سوخت و هوا را محاسبه خواهد كرد واحد ECU از سیگنالهای ارسال شده از سنسور O2 استفاده می‌كند ( به عنوان یكی از پارامترهایی كه زمان پاشش را محاسبه می‌كند .
  12. روش استفاده از حلقه بسته به این جهت به كار می رود تا موتور را تا حد امكان در یك نسبت استوكیومتریك (سوخت / هوا   1 :7/14 ) نگه دارد .
  13. ( در موقعیتهایی كه بار كمتری به موتور وارد می‌شود ) .
  14. 5- سنسور وضعیت دریچه گاز (TPS) این سنسور از یك مقاومت متغیر دورانی تشكیل شده است و با گردش محور دریچه گاز مقدار مقاومت تغییر كرده و باعث تغییر در ولتاژ خروجی سنسور موقعیت دریچه گاز می‌گردد . این تغییر ولتاژ  بهECUارسال شده ، تا از میزان باز و بسته بوده دریچه گاز مطلع سازد .
  15.  
  16. واحد ECU متناسب با درجه باز شدن دریچه گاز و یا به عبارتی ولتاژ خروجی این سنسور میزان شتاب را تعین می‌كند و مطابق با آن بهترین تزریق سوخت را انجام می‌دهد .
  17.  
  18. اتصال لغزنده این سنسور با محور دریچه گاز هم محور بوده و با كوچكترین حركت درچه گاز میزان بازبودن آن را حس كرده و در اثر بار و بسته شدن دریچه گاز ولتاژ خروجی از سنسور تغییر می‌كند و بر اثر این تغییر ولتاژ اطلاعات ECU ارسال شده و واحد كنترل موتور نیز مخلوط سوخت مورد نیاز را محاسبه می‌نماید . این سنسور بر روی دریچه گاز نصب می‌گردد .
  19. 6- سنسور دور موتور و موقعیت زاویه میلنگ:
  20. این سنسور از یك دیسك فلزی تشكیل شده است كه بر روی آن شكاف‌هایی در دور ردیف شعایی با زاویه معلوم نسبت به یكدیگر ایجاد شده است و دیسك را به چهار ناحیه با زاویه 90 درجه تقسیم می‌كند .
  21.  
  22. دو عدد دیود نوری (LED) و فتودیود در مقابل این شكافها قرار داده شده است و در اثر گردش دیسك هنگامی كه یك شكاف در مقابل دیود مربوطه قرار می‌گیرد با ولتاژ پنج ولت در خروجی سنسور ظاهر می‌گردد . بدین ترتیب دور موتور و وقعیت زاویه‌ای را به و
[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

2016 Puppy Calendar - Flat Design (طرح های گرافیکی و فوتوشاپ)

دسته بندیطرح های گرافیکی و فوتوشاپ
فرمت فایلzip
تعداد صفحات6
حجم فایل11.442 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تقویم زیبا 2016 جزئیات در تصویر زیر

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

Icons Collection #65 - 25 Vector (طرح های گرافیکی و فوتوشاپ)

دسته بندیطرح های گرافیکی و فوتوشاپ
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل14.219 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

Icons Collection #65 - 25 Vector

پک زیبای آیکون توضیحات در تصویر

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت پاسخ های سلولی به استرس های محیطی (مربوط به درس سازگاری های سلولی در ورزش) (تربیت ب

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات70
حجم فایل920 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ های سلولی به استرس های محیطی (مربوط به درس سازگاری های سلولی در ورزش)

 

í      قرار گرفتن در معرض استرس های محیطی باعث بر هم خوردن هموستاز سلولی می شود.

í      استرس های محیطی شامل گرمازایی، هیپوکسی، استرس اکسایشی،بیماری ها و عفونت ها و ... می باشد.

í      توانایی پاسخ سریع و مناسب سلول ها نسبت به این استرس ها، نقش مهمی در بقا و زنده ماندن سلول ها دارد.

í      هیپوکسی و گرمازایی 2 فاکتور محیطی مهم هستند که باعث ایجاد پاسخ های سلولی به استرس های محیطی می شوند.

í      لذا  قرار گرفتن در معرض این استرس های محیطی باعث بیان hsp ها می شود.

í      Hsp ها در پاسخ به افزایش ناگهانی دما در سلول های بدن موجود زنده سنتز می شوند.

 

عناوین اسلایدها

مقدمه

در پاسخ به این استرس ها پروتئین هایی به نام پروتئین های شوک گرمایی  در سلول ها بیان می شوند (hsp)

مکانیسم های ملکولی تولید hsp

خانواده HSP

Ubiqutin

HSP27

HSP60

HSP70

HSP90

Heme oxygenase

عملكرد HSP ها

ها و ایمونولوژیHSP

پاسخ های HSP ناشی از تمرین

تحمل گرمایی و سازگاری با تمرین

HSP و سرطان

HSP و جنسیت

هایپوکسی

تنظیم پروتئین های حساس به هایپوکسی

خانواده HIF

هایپوكسی و تمرین

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

tie Star Font (طرح های گرافیکی و فوتوشاپ)

دسته بندیطرح های گرافیکی و فوتوشاپ
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات4
حجم فایل5.527 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 
Cutie Star Font فونت فوق لاده بسیار ارزان
توضیح  در عکس زیر
 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

کارتحقیقی دیه (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات46
حجم فایل143 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه
در روایات می خوانیم که دیه قبل از اسلام توسط عبدالمطلب بر صد شتر استقرار یافت پس از ظهور اسلام ، پیامبر اکرم (ص) نیز ان را امضا کرد و شتر را اصل در پرداخت دیه قرار داد و پرداخت دیه از اجناس دیگر را هم تجویز کرد اما وقتی اسلام گسترش یافت و پول نقد در دست مردم زیاد شد،حضرت علی(ع)اصل پرداخت دیه را پول نقد قرار داد چنان که ملاحظه می شود اگر چه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 30 دی 1396 ] [ 18:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی مزون لباس عروس (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل626 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :

مزون لباس عروس یکی از مشاغلی است که امروزه بسیار پر رونق است ، گرایش روز افزون مردم ایران به تجملات و مسائل مربوط به عروسی باعث رونق هر چه بیشتر این شغل شده است ، طراحی و دوخت لباس های عروس ، کرایه لباس های عروس ، طراحی و اجرای سفره های عقد و سایر موارد از جمله فعالیت های این مراکز است ...

 

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

مزون عروس

 

محل اجزا :

استان

شهرستان

بخش

روستا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

 

 

 

 

 

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

پررونق بودن ، عامل اصلی گرایش به این طرح است ، عوامل دیگری نیز در انتخاب این طرح موثر بوده است ، مانند اشتغالزایی مناسب طرح ، شاد بودن طرح و ...

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح در واقع یک طرح خدماتی است که در مناسبت جشن های ازدواج کارآیی دارد ، دوخت لباس عروس و کرایه آن مهمترین فعالیت این طرح است ، اجرای سفره های عقد فعالیت دیگر اسن طرح است که آن هم از سوددهی بالایی برخوردار است ...

 

1 6  - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

وضعیت اشتغالزایی طرح 5 الی 10 نفر در شروع کار میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

فرهنگ

مسئولان فرهنگی در ایران در تلاش هستند تا جایگاه لباس عروس را در پوشش زنان به چادر بدهند. در همین رابطه طرح چادر ملی مطرح گردید و اعلام شد که این چادر برای خانمهایی که قبلا از لباس عروس استفاده می‌کردند، طراحی شده‌است. [۷] این مسئولان اعلام کرده‌اند که چادرها و لباس عروسهای طراحی شده توسط آنان پوشش مناسبی برای زنان ایرانی است و می‌تواند الگوی پوشش ایرانی و اسلامی زنان باشد. آنان با برگزاری جشنواره‌هایی در خصوص عرضه لباس عروس و چادر، بر تغییر ذائقه بانوان به طرح‌های خود تاکید می‌کنند. [۸]

از سوی دیگر در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، زنان تحصیلکرده با حجاب لباس عروس و زنان سنتی با حجاب چادر به تصویر کشیده می‌شوند. [۹]

امروزه لباس عروسهایی با طراحی بر اساس لباس‌های سنتی اقوام مختلف مانند کرد و لر و بلوچ و حتی با طرح تزئینی اشعاری از شعرای ایران با خط نستعلیق به بازار عرضه می‌شود. [۱۰]

لباس عروس در طرح امنیت اجتماعی نیز نقشی اساسی داشت. بسیاری از بانوان در این طرح، به اتهام کوتاه بودن لباس عروس، دستگیر شده [۱۱] و حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.[۱۲] در همین رابطه واحدهای تجاری و تولیدی متخلف تعطیل و پلمپ شده‌اند. [۱۳]

بر اساس ابلاغیه اتحادیه خیاطان تهران، طول قد لباس عروس برای آنکه به عنوان حجاب محسوب گردد نباید از ۱۰۰ سانتیمتر کمتر باشد و تولید و عرضه لباس عروسهای کوتاه تر ممنوع است. [۱۴] با این حال، استفاده از لباس عروس، به قد استفاده کننده نیز بستگی داشته و خانمهای بلندقد حق استفاده از لباس عروسهای مناسب خانم‌های کوتاه قد را ندارند. [۱۵]

لباس عروس در سیاست معاصر ایران نیز تاثیراتی داشت. اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸، برخی خبرگزاری‌های حامی محمود احمدی نژاد، از هدیه دادن ۲۰۰ هزار لباس عروسی سبز رنگ به ارزش ۴۰ میلیارد ریال توسط فائزه هاشمی به زنان و دختران حامی میرحسین موسوی خبر دادند. این در حالی بود که در انتهای همان خبر، شایعه بودن آن تاکید شده بود.[۱۶] همچنین این خبرگزاری‌ها، دستورالعمل‌های مربوط به رنگ لباس عروس در اوایل انقلاب ایران را به عنوان سند دستور وضع مقررات ویژه رفت و آمد بانوان در دوران نخست وزیری میرحسین موسوی انتشار دادند. [۱۷]

واژه شناسی

 

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :

محل اجرای این طرح شهر قزوین است که به دلیل دارا بودن امکانات صنعتی و شناخته شده بودن یکی از موقعیت های مناسب اجرای طرح در کشور  میباشد ، وضعیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی مناسب و متناسب با طرح یکی از عوامل انتخاب این محل برای اجرای این طرح است .

 

برخی از نیازهای اطلاعاتی طرح : :

یقه شکاری برای  لباس عروس

این یقه از روی لباس پرو شده درآورده می­شود .

این یقه روی یقه گرد پیاده می شود ، به این صورت که یقه جلو را به میزان دلخواه گشاد می کنیم (معمولاً 0.5 سانت ) . همچنین پشت یقه را از قسمت سرشانه 0.5 سانت گشاد کرده و به خط وسط پشت صفر می کنیم .

پس از اینکه لباس دوخته شده ، دور یقه را روی مانکن سانت می زنیم ، این اندازه میزان یقه پرو شده است .

گونیا کنید خط عمود 1 را . از نقطه 1 به اندازه 2/1 یقه پروشده به طرف چپ رفته نقطه 2 می­شود.

از نقطه 2 را به طرف بالا گونیا کنید .

از نقطه 3 ، 6سانت بالا رفته ، نقطه 4 می­­شود  .

از نقطه 2 ، 1سانت بالا رفته ، نقطه 5 می­شود .

از نقطه 5 ، 6.5سانت بالا رفته ، نقطه 6 می­شود .

از نقطه 6 ، 3سانت به طرف چپ رفته ، نقطه 7 می­شود .

3/1 فاصله 2-1 را از نقطه 2 به طرف راست رفته ، نقطه 8 می­شود .

نقطه 3 را ابتدا 1سانت گونیا کرده ، سپس طبق نقشه به نقاط 5و8 وصل می­کنیم .

نقطه 7 را با خط صاف به نقطه 5 وصل می­کنیم . نقطه 4 را ابتدا 1 سانت گونیا کرده سپس با هلال کم به نقطه 7 وصل    می­کنیم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 19:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 صفحه بعد