فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

پاور پوینت مدیریت کیفیت فراگیر (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت

فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است             

کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند                               

مدیریت: فن هنر- یا روش اداره کردن کنترل کردن و...

است .                                                          

 

lفراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد lبا کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:07 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق مدیریت علمی تیلور (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت علمی تیلور بر 7 اصل استوار بود

اصول بر مبنای علمی حرف اول تیلور بود. او گفت كار تخصصی انجام دهید و به ازا كار بیشتر  پاداش ایراد: تیلور آدمها را ماشین فرض كرد.

برای رفع این ایراد ؟؟ نئوكلاسیك بوجود آمد. مشكلات این مكتب این بود كه اجزا هر كدام به سمت خودش می رفت مثلا اگر شهرداری، دانشگاه،‌ بیمارستان و … را در نظر بگیرم هر كدام كار خود را میكرد بری رفع این كمبود تفكر سیستمی نیاز داریم.

این تفكر می خواهد: اجزا را طوری كنار هم بچیند كه آنچه قرار حاصل شود به بهترین وجه باشدعلم سیستم ها را دانشمندی بنام

 

تعریف: سیستم عبارت است از كل متشكل از اجزا كه این اجزا در جهت رسیدن به یك هدف مشخص با یكدیگر در تعامل باشند. و برای تكمیل این تعریف یك نظریه داد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

شركت مشاور بهبود مستمر پایدار (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات7
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

راهنمای اجرا و بهبود سیستم مدیریت كیفیت (ISO 9001 : 2000  )

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مركزی

موضوع :

كاربرد و تعامل فرآیندها

مدارك ذیربط:

نظامنامه كیفیت ( بندهای 1-4 و 4-5 ) ، ضمائم نظامنامه كیفیت ( جداول كاربرد و نمودارهای تعامل فرآیندها )

مسئولیتها

فعالیتها

1 – ریاست سازمان : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

1 – رعایت موارد قید شده در جداول كاربرد فرآیندها

2 – نماینده مدیریت : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

2 – برقراری تعامل بین فرآیندهای سازمان ( و سایر سازمانها  و دستگاههای اجرائی ذیربط )

- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها

 

3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

3 – سایر الزامات مندرج در مدارك ذیربط

- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها

 

4 – مسئولین و كارشناسان : آگاهی از فعالیتها و اجرای مطلوب آنها

 

 

موضوع :

كنترل مدارك

مدارك ذیربط:

نظامنامه كیفیت ( بند3-2-4 ) ، روش اجرایی كنترل مدارك ( p-423-01 )

مسئولیتها

فعالیتها

1 – ریاست سازمان : تصویب مدارك عمومی سیستم

1 – به روز نگه‌داشتن فهرست مدارك ذیربط ( به تفكیك درون سازمانی و برون سازمانی )

2 – نماینده مدیریت : تائید مدارك عمومی سیستم

2 – نگهداری مناسب ، در دسترس بودن ، سهولت و مطابقت مدارك ذیربط با فهرست‌های مذكور

- حصول اطمینان از اجرای طرحها

 

3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از مدارك عمومی سیستم

3 – پیشگیری و عدم استفاده سهوی از مدارك منسوخ كه با مهر فاقد اعتبار مشخص شده‌اند.

4 - مسئولین و كارشناسان : اجرای مطلوب فعالیتها

4 – سایر الزامات مندرج در مدارك ذیربط

 

یادآوری 1 : مدارك شامل روشهای اجرایی ، دستورالعملها ، قوانین و مقررات ، مصوبات ذیربط منجمله اطلاعات نرم افزاری می‌باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات28
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه با روش های خلاقانه

عنوان گزارش تخصصی :

 علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه محور

مقدمه کوتاه

مدیریت مدرسه محور یا تصمیم گیری مشارکتی از ویژگی های بارز نظام های آموزشی در دهه اخیر به شمار می رود. این مهم، به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان به دگرگونی های مهمی در روش های اداره و راهبری مراکز آموزشی و آموزشگاهی به وجود آورده است. آشنایی با این شیوه ها، رهبران آموزشی و آموزشگاهی را قادر می سازد تا تب رهبری سازمان خود را بسنجند و به عنوان قلب نمای علمی، حرکت خود را از برنامه روزی به برنامه ریزی تغییر داده، هم چنین به رفع ابهامات عملکردی بپردازند؛ در نتیجه اهداف و رسالت های مدارس را محقق سازند. مدرسه محوری به این امر اشاره دارد که در فرآیند تصمیم گیری جامع و فراگیر، همه اعضای گروه به طور برابر شرکت داشته باشند.

مشکلاتی که امروزه در دانش آموزان مقطع متوسطه اول در افت تحصیلیشان مشاهده می کنیم همگی به وسیله راهکار های مدرسه محور قابل حل هستند . همانطور که می دانیم، ادبیات فارسی درسی آسان قلمداد می شود  كه هر دبیر غیر‌متخصص و كم سوادی می تواند از عهده ی تدریس آن برآید و چنان شد كه خود به خود و از آغاز نیز گروه كم سوادان به سوی رشته ی ادبیات كشیده شدند. اكنون نیز اگر به نحوه ی هدایت تحصیلی دانش آموزان  گذری بیندازیم، متوجه این قضیه خواهیم شد . دانش آموزانی كه حتی رشته ی ادبیات را كسب نكرده اند نیز، با تشكیل كمیسیون خاص در ادارات آموزش و پرورش به سوی این رشته گسیل داده می شوند . رشته ای كه خود دانش آموز به رفتن و ادامه‌ی تحصیل در آن راغب نیست و حتی با توجه به سوابق موجود استعداد راه یابی بدان رشته را ندارد . این است حال و روز رشته ی ادبیات در این روزگار .به همین دلیل بنده در این طرح سعی بر این دارم که بوسیله راهکار های مدرسه محور درس ادبیات و زبان فارسی را در کلاسم جذاب نموده و به دانش آموزم دانش آموزان کمک کنم تا در رویارویی با مشکلات فرارویش در این درس موفق شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش تخصصی تقویت خلاقیت ادبی و پرورش ذوق هنری دانش آموزان دوره ی راهنمایی تحصیلی با روش های خلاقانه

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات13
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسمه تعالی

 

گزارش تخصصی :

تقویت خلاقیت ادبی و پرورش ذوق هنری دانش آموزان دوره ی راهنمایی تحصیلی با روش های خلاقانه

 چکیده

ضعف وکم کاری که دانش آموزان مقطع .......... درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم.همین امر باعث شده دست به تحقیق دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی  این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم.که بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگاه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم.نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات30
حجم فایل59 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی :

علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی آنها با روش های خلاقانه

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه : ( بیان مساله ، سابقه موضوع ووضعیت ) 5

اهداف گزارش : 6

هدف اصلی.. 6

اهداف جزئی : 6

بررسی موانع نقاط قوت ونقاط ضعف تدریس ادبیات فارسی.. 7

اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه. 7

بیان مسئله. 11

افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن. 12

منظور از افت تحصیلی چیست؟. 12

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی: 14

عوامل موثر بر افت تحصیلی: 15

ارزیابی وضع موجود. 18

الف- شاخص های کیفی وضع موجود : 18

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : 18

ب - شاخص های کمی وضع موجود : 19

جدول شماره 1: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی 95-94. 19

مقایسه با شاخص... 20

انتخاب راه حل های جدید و اجرای آن. 20

1- پرسش و پاسخ گروهی.. 20

2- استفاده از رایانه. 21

3- استفاده از تصاویر. 21

4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی.. 22

5- روش نمایشی.. 22

6- دست سازه های دانش آموزان. 22

توصیف وضع مطلوب.. 23

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب.. 23

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب.. 23

موانع موجود در راه تحقق اهداف : 24

نقاط قوت کار : 24

نقاط ضعف : 24

گزارش نهایی و نتیجه گیری.. 25

پیشنهادات.. 25

منابع و مآخذ. 27

چکیده

من در این گزارش تخصصی روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را  جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

در نتیجه ی این عمل گزارش تخصصی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها پرداختم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق مدیریت زنجیره تامین (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات55
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 مقدمه:


در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار داد. خواست مشترى بر كیفیت بالا و خدمت رسانى سریع، موجب افزایش فشارهایى شده است كه قبلاً وجود نداشته است، در نتیجه شركت‌ها بیش از این نمى‌توانند به تنهایى از عهده تمامى كارها برآیند. در بازار رقابتى موجود، بنگاه‌هاى اقتصادى و تولیدى علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلى، خود را به مدیریت و نظارت بر منابع و اركان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافته‌اند. علت این امر در واقع دستیابى به مزیت یا مزایاى رقابتى با هدف كسب سهم بیشترى از بازار است. بر این اساس، فعالیت‌هاى نظیر برنامه ریزى عرضه و تقاضا، تهیه مواد، تولید و برنامه ریزى محصول، خدمت نگهدارى كالا، كنترل موجودى، توزیع ، تحویل و خدمت به مشترى كه قبلا همگى در سطح شركت انجام مى شده اینك به سطح زنجیره عرضه انتقال پیدا كرده است. مسئله كلیدى در یك زنجیره تامین، مدیریت و كنترل هماهنگ تمامى این فعالیت‌ها است. مدیریت زنجیره تامین  (SCM ) پدیده‌اى است كه این كار را به طریقى انجام مى‌دهد كه مشتریان بتوانند خدمت قابل اطمینان و سریع را با محصولات با كیفیت در حداقل هزینه دریافت كنند.

در حالت كلى زنجیره تامین از دو یا چند سازمان تشكیل مى‌شود كه رسماً از یكدیگر جدا هستند و به وسیله جریان‌هاى مواد، اطلاعات و جریان‌هاى مالى به یكدیگر مربوط مى‌شوند. این سازمان‌ها مى‌توانند بنگاه‌هایى باشند كه مواد اولیه، قطعات، محصول نهایى و یا خدماتى چون توزیع، انبارش، عمده فروشى و خرده فروشى تولید مى‌كنند. حتى خود مصرف كننده نهایى را نیز مى‌توان یكى از این سازمان‌ها در نظر گرفت.

 

 


تاریخچه مدیریت زنجیره تامین:


در دو دهه 60 و 70 میلادى، سازمان‌ها براى افزایش توان رقابتى خود تلاش مى‌كردند تا با استاندارد سازى و بهبود فرایندهاى داخلى خود محصولى با كیفیت بهتر و هزینه كمتر تولید كنند. در آن زمان تفكر غالب این بود كه مهندسى و طراحى قوى و نیز عملیات تولید منسجم و هماهنگ، پیش‌نیاز دستیابى به خواسته‌هاى بازار و درنتیجه كسب سهم بازار بیشترى است. به همین دلیل سازمان‌ها تمام تلاش خود را بر افزایش كارایى معطوف مى‌كردند.
در دهه 80 میلادى با افزایش تنوع در الگوهاى مورد انتظار مشتریان، سازمان‌ها به طور فزاینده اى به

افزایش انعطاف پذیرش در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید براى ارضاى نیازهاى مشتریان علاقه مند شدند. در دهه 90 میلادى، به همراه بهبود در فرایندهاى تولید و به كارگیرى الگوهاى مهندسى مجدد، مدیران بسیارى از صنایع دریافتند كه براى ادامه حضور در بازار تنها بهبود فرایندهاى داخلى و انعطاف پذیرى در توانایى‌هاى شـــــركت كافى نیست، بلكه تامین كنندگان قطعات و مواد نیز باید موادى با بهترین كیفیت و كمترین هزینه تولید كنند و توزیع كنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیكى با سیاست‌هاى توسعه بازار تولید كننده داشته باشند. با چنین نگرشى، رویكردهاى زنجیره تامین و مدیریت آن پا به عرصه وجود نهاد. از طرف دیگر با توسعه سریع فناورى اطلاعات در سال‌هاى اخیر و كاربرد وسیع آن در مدیریت زنجیره تامین، بسیارى از فعالیت‌هاى اساسى مدیریت زنجیره با روش‌هاى جدید درحال انجام است.


 تعریف مدیریت زنجیره تامین:


تعاریف مختصر و جامعى كه مى توان از زنجیره تامین و مدیریت زنجیره تامین ارایه داد، عبارت‌اند از:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش تخصصی چگونگی کنترل رفتارهای نامتعارف و عدم مسئولیت پذیری در دانش آموزان راهنمایی دبیرستان (عمو

دسته بندیعمومی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات33
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونگی کنترل رفتارهای نامتعارف و عدم مسئولیت پذیری در دانش آموزان راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده 3

کلید واژه : 3

مقدمه. 4

توصیف مسئله و وضعیت موجود. 4

شواهد 1. 7

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. 7

مشاهده 10

پیشینه تحقیق: 12

1- خانواده : 14

2- دانش آموز 18

3- محیط مدرسه. 23

4- معلم. 26

5- اجتماع. 28

ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها (شواهد 2 ) 29

منابع. 34

 

چکیده

در سال تحصیلی اخیر  كه بطور تمام وقت در روستا مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران می شد، بودم.

تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یكی از همكاران می نالید در حالی كه از شدت عصبانیت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس نهم  می نالیدند و آن ها را دانش ‌آموزانی نفهم و بی انضباط می خوانند كه به همه چیز توّجه دارند مگر درس و تكالیفشان و اینك آن ها هیچ احساس مسئولیتی در قبال وظایف تحصیلی و مدرسه خود ندارند و تنها برای گذراندن وقت به مدرسه می آیند و هیچ ارزشی برای زحمات معلم هایشان قائل نیستند.

خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

کلید واژه :

 بی انضباطی علوم پایه نهم 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت هزینه یابی هدف (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات92
حجم فایل1.095 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت هزینه یابی هدف

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 92 اسلاید

دسته: حسابداری مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " هزینه یابی هدف "بوده و در 92 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مفهوم هزینه

طبقه بندی هزینه ها در حسابداری مدیریت

طبقه بندی هزینه ها بر اساس کارکرد مدیریتی آنها

طبقه بندی هزینه ها بر اساس قابلیت ردیابی آنها

طبقه بندی هزینه ها بر اساس زمان بندی پرداخت در راستای تحقق درآمد فروش

طبقه بندی هزینه ها بر اساس رفتار آنها در قبال تغییر در حجم فعالیت

طبقه بندی هزینه ها بر اساس مربوط بودن آنها در فرآیند کنترل و تصمیم گیری

مدیریت هزینه

ابزارهای مدیریت هزینه

مبانی هزینه یابی و هزینه یابی هدف

سیستم های هزینه یابی سنتی و نارسایی های آن

مهمترین دلایل نارسایی سیستم های سنتی

روش های هزینه یابی

هزینه یابی چرخه عمر

هزینه یابی زنجیره ارزش

هزینه یابی ویژگی / کارکرد

هزینه یابی محرک طراحی

هزینه یابی عملیات

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه یابی استاندارد

هزینه یابی کیفیت

هزینه یابی سفارش کار

هزینه یابی مر حله ای

هزینه یابی بهبود مستمر کایزن

هزینه یابی ناب

پیشینه هزینه یابی هدف

  هزینه یابی مبتنی بر قیمت

تمرکز بر مشتری

تمرکز بر طراحی محصولات و فرایندهای تولیدی

همکاری سیستمی (عملکرد متقابل واحدها)  

مزایای همکاری سیستمی

   هزینه یابی چرخه عمر محصول

 مشارکت زنجیره ارزش

مراحل کلی فرآیند هزینه یابی هدف

ساختار فرایند هزینه یابی هدف

تاریخچه هزینه یابی هدف

ابزارها و تکنیکها برای پیاده سازی

هزینه یابی هدف 

تبیین هزینه یابی هدف در چارچوب مراحل تفصیلی فرآیند آن

مراحل ششگانه برای اجرای هزینه یابی هدف

مراحل فرایند هزینه یابی هدف

ابزارها و تکنیکهای پیاده سازی و اجرا

آرایش کارکرد کیفیت(QFD)

فرآیند سلسله مراتبی تحلیلیAHP))

تجزیه وتحلیل  صدای مشتری

ماتریس وابستگی

محاسبه حاشیه سود و بهای تمام شده برای دستیابی به سود

طرح سود/محصول چند ساله

محاسبه بهای تمام شده محصولات و فرآیندهای فعلی یا جدید

هزینه یابی فرآیند (هزینه یابی عملیاتی )

تجزیه وتحلیل اجزای محصول

جدول بهای تمام شده

محاسبه بهای تمام شده هدف

بنچ مارکینگ

رسیدن به بهای تمام شده هدف

محاسبه شکاف هزینه

محاسبه شکاف هزینه

طراحی بهای تمام شده خروجی

تدوین طرح ساخت واجرای بهبود مستمر

طرح ساخت ومونتاژ (DFMA )

مهندسی ارزش  VE ))

چارچوب مهندسی ارزش

پیگیری استراتژی کاهش هزینه در مرحله شروع تولید

هزینه یابی مبتنی بر فعالیت ومدیریت مبتنی بر فعالیت (ABC  و(ABM

رابطه میان ABC ،ABM وهزینه یابی هدف

هزینه یابی هدف در مقایسه با روش سنتی مدیریت هزینه

هزینه یابی هدف در ایران

مشکلات موجود در بکارگیری هزینه یابی هدف در ایران

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه و مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات26
حجم فایل285 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

در راستای رشد و توسعه پایدار كشورها، توجه به بالندگی سازمان ها، از جمله سیاست های مورد توجه همه مدیران می باشد. بانك ها هم از این موضوع مستثنا نیستند. در بانكداری نوین، مؤلفه­های متعددی وجود دارند كه بر روند تأمین منابع مالی بانك­ها و مؤسسات مالی تأثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تأثیر و نوع ارتباط این مؤلفه­ها با موفقیت بانك ها در تأمین منابع مالی، مقوله­ای مهم می­باشد. امروزه شرایط و موقعیت­های مؤسسات مالی و بانك­ها با یكدیگر یكسان نیست و ممكن است كه مؤلفه های تأثیرگذار بر تأمین منابع مالی حتی برای هر یك از شعب یك گروه بانكی متفاوت باشد. (اکرامی، 1390، ص13)

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است كه این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانك­ها در كشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه­ای، متخصص در افزایش منابع مالی شركت­ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل می­كنند و یکی از موتورهای محرك اقتصادی هر كشور محسوب می­شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن­ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن كشورها، مدیران بانك ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند كه متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژه­ای جهت جذب سپرده­های مشتریان برخوردار است. در كشورهای پیشرفته بیش از 70 درصد امور بانکی استفاده كنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانك ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت می­پذیرد، لذا بانك­ها با بکارگیری فناوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر كاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل كار و یا اقامت خود عمده امور بانکی را از این طریق انجام دهند (جکسون، 2010، ص8)

2-2-1 مفهوم عملکرد بانک

مفهوم عملکرد، با کارایی (Effciency) و اثربخشی (Effectiveness) تعریف شده است، چون اثربخشی بیانگر میزان دستیابی به اهداف است و كارایی به این موضوع اشاره دارد كه منابع از نظر اقتصادی، چگونه برای كسب هدف بکار رفته اند و می توان آنها را دو بعد مهم عملکرد دانست، یعنی هم علل داخلی (كارایی) و هم دلایل خارجی (اثربخشی) برای بخش های خاص عملکرد، می توانند وجود داشته باشند. از اینرو، عملکرد تابعی از كارایی و اثربخشی فعالیتهای صورت گرفته است. بانك­ها برای دستیابی به عملکرد بهتر، باید از شاخص­های پیشرو یا آینده­ نگر (Leading Indicator) استفاده کنند. شاخص­های پسرو یا گذشته نگر (Lagging Indicator) تنها وقایع تاریخی را بیان می­کنند، در حالی که شاخص­های آینده نگر، باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می­شوند(آندریو، 2007، ص17)

در نظام بانکی ایران تأمین مالی با توجه به قوانین بانکداری اسلامی از دو طریق انجام می­شود:

از طریق جذب سپرده های قرض الحسنه جاری و پس انداز، كه منابع مالکانه نامیده می شوند.

از طریق جذب سپرده­های مدت دار، كه منابع وكالتی نامیده می شوند.

در عصر حاضر، به دلیل وجود رقابت بین بانك ها و مؤسسات مالی برای جذب بیشتر منابع، تسلط بر مؤلفه­های مؤثر بر تأمین مالی مالی اهمیت ویژه­ای یافته است. جذب منابع مالی علاوه بر اینکه مهمترین رسالت بانك می باشد، تأثیر مهمی در تنظیم صحیح گردش پول و استقرار یك نظام پولی و اعتباری صحیح و متناسب با برنامه های بلندمدت و كوتاه مدت كشور دارد. موفقیت یا عدم موفقیت بانك را به دور از عملکرد مدیران نمی­توان تصور نمود. بانکی می­تواند موفق باشد كه از مدیران شایسته، ابزارهای متنوع و امکانات و پتانسیل موجود خود در راستای پیروزی مجموعه بهره­مند شود. عواملی كه منجر به توفیق بانك می شوند، استفاده از فناوری اطلاعات، بازاریابی، مشتری مداری به معنای واقعی آن و پرهیز از یدك كشیدن این شعارهاست. مدیران بانك باید توانایی تشخیص فرصت های جدید بازار را داشته باشند و برای رسیدن به این توان، حتماً كارشناسان و متخصصان ویژه و حرفه­ای باید در خدمت مجموعه باشند. بانك­ها با بهره­مندی از مدیران شایسته و منابع انسانی تحصیل كرده، می­توانند ارتباط دایمی با مشتریان و بازار داشته باشند و با ایجاد تغییرات و تحولات، جامعه را زیر ذره بین قرار دهند. (هدایتی، 1389، ص 7).


 Andrew, Kenneth

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 صفحه بعد