فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

دستگاه و وسائل موتوری بالابر (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دستگاه و وسائل موتوری بالابر:

دستگاه ها و وسائل موتوری بالابر عبارتند از كلیة وسائل و تجهیزات ثابت و متحرك موتوری كه برای بالا بردن، پایین آوردن و جابجایی و نصب مصالح و وسائل و تجهیزات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، از قبیل انواع مختلف جزثقیل های ثابت (تاوركرین ها و وینچ ها) و جرثقیل های كامیونی، آسانسورهای موقت و نظایر آن

قسمتهای تشكیل دهندة دستگاه ها و وسائل بالابر و اجزاء آنها شامل (قطعات اصلی، اتصالات، كابل ها و زنجیرها، قلاب های بلند كننده، مهارها، پایه ها، پی ها، تكیه گاه‌ها، ریل ها، كابین ها و غیره)كه  با رعایت اصول و قواعد فنی و دستورالعمل باید دارای ضریب اطمینان حداقل 4 باشد و توسط اشخاص ذیصلاح نصب و آماده بكار شوند.

هر وسیلة بالابر دارای ظرفیت بار مجاز و همچنین سرعت كار مطمئن و مشخصی است كه باید این مشخصات روی تابلویی درج و در محل مناسبی بر روی دستگاه نصب شود تا باری كه حمل می شود و سرعت كار بالابر، به هیچ وجه نباید از ظرفیت بار و سرعت كار مطمئن آن بیشتر باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خودروهای چهار چرخ محرک (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل120 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خودروهای چهار چرخ محرک

 

سیستم 4WD مدت مدیدی است كه ابداع شده و انواع متنوعی از آن به بازار آمده است كه همه آنها با همین نام شناخته می‌شوند، اما در واقع موارد استفاده آنها متفاوت است.

 

 Part Time 4WD 

 سیستمی است كه در آن، فقط می‌توان برای مدتی معین از چهار چرخ محرك استفاده كرد. این نوع سیستم 4WD برای ایجاد قدرت كشش بیشتر در وسائط نقلیه برای حمل بارهای سنگین‌تر و یا حركت در شرایط نامساعد جاده‌ای ساخته شده است. از این سیستم، فقط می‌توان در شرایط نامساعد جاده‌ای و نه در جاده‌های مسطح و خشك بهره‌برداری كرد، لذا واضح است كه این سیستم برای انجام كارهای سخت و سنگین ساخته شده است. در جاده‌های هموار، می‌توان وسیله نقلیه را در حالت 4WD قرار داد.


حالات قرار گرفتن دنده عبارتند از: 4WD Hi, 2WD و 4WD LO. این سیستم برای استفاده در مكان‌های بدون جاده عالی است و هنگامی كه همزمان با قفل دیفرانسیل به‌كار گرفته ‌شود، بیشترین كارایی را خواهد داشت (جیب ویلیز 1942).


Full Time 4WD

 از این سیستم می‌توان همیشه و در تمامی مسیرها از جمله آسفالته استفاده كرد.این سیستم 4WD برای ایجاد قدرت كشش بیشتر در وسیله نقلیه و كارامدتر كردن 4WD برای استفاده روزمره ساخته شده است. به این سیستم، 4WD دائم نیز می‌گویند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خلاصه پروژه بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات48
حجم فایل90 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

خلاصه پروژه بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

 

 

 

 

 

فهرست عناوین و مندرجات

1- مقدمه و سابقه

2- چكیده

3- آلودگی هوا و اثرات منفی آن بر محیط زیست

4- عوامل آلوده كننده هوا

5- آمار خودروهای تهران بزرگ و روش انتخاب

6- شرح دستگاه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری

7- نتایج آزمایشات

8- بحث و نتیجه‌گیری

9- مراجع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- مقدمه و سابقه

این گزارش مرتبط با بند (4- ج) مهندسی می‌باشد. هدف از تهیه این گزارش، مطالعه و تدوین اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد پیشینة اجرای طرح‌های مشابه بوده؛ تا بتوان دیدی جامع نسبت به مراحل انجام پروژه‌های مشابه به‌دست آورده و در نهایت بتوان این پروژة در دست اجرا (BE1) را به صورت جامع و حتی كاملتر از موارد مشابه قبلی انجام داد. همچنین این مطالعه كمك می‌كند كه از انجام كارهای تكراری (در صورت وجود ) خودداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- چكیده

گزارش بررسی میزان كاهش آلاینده‌های خروجی اگزوز در اثر سرویس و تنظیم موتور خودرو شامل دو قسمت عمده می‌باشد. قسمت اول توسط شركت كنترل ترافیك تهران به تشریح متد انتخاب خودروهایی كه آزمایشات برروی آن‌ها انجام می‌شود پرداخته و نتایج حاصل از بررسی وضعیت سلامت فنی خودروهای بنزینی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. قسمت دوم ارائة نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده در پژوهشگاه صنعت نفت برروی خودروهای انتخابی و تحلیل آن‌ها می‌باشد.

درقسمت اول، یعنی متد انتخاب خودروهایی كه آزمایشات برروی آن‌ها صورت گرفته، ابتدا خودروهایی كه تعداد آن‌ها بسیار كم است از سیستم حذف گردیده‌اند. سپس جامعه مورد بررسی را به9 نوع اتومبیل (2 نوع ایرانی و 7 نوع خارجی) طبقه‌بندی كرده‌اند. این 9 نوع عبارتند از پیكان، رنو، پژو، تویوتا، شورلت، نیسان، ب.ام.و ، مزدا و جیپ . این خودروها در سه دهه 40-49 ، 50-59 ، 60-69 و70-71 مد نظر قرارگرفته‌اند چون از نظر فراوانی تجمعی، دارای اكثریت مطلق از نظر تعداد می‌باشند. در نهایت این جامعه به 17 زیرمجموعه تقسیم شده‌است كه 7 نمونه از آن‌ها مربوط به پیكان و رنو و 9 نمونه دیگر مربوط به دیگر خودروهای موجود در سیستم می‌باشد. در ادامه، مطابق جدول زیر حجم هر طبقه از جامعه را به صورت زیر قرار داده‌اند.

شماره طبقه

نوع خودرو

دهه ساخت

تعداد

1

پیكان

60-69

112700

2

پیكان

70-71

4680

3

پیكان

50-59

376150

4

پیكان

40-49

41000

5

رنو

60-69

40240

6

رنو

50-59

14905

7

رنو

70-71

11710

8

پژو

50-59

34440

9

پژو

70-71

920

10

تویوتا

50-59

28400

11

تویوتا

60-69

8335

12

تویوتا

70-71

1555

13

شورلت

50-59

27575

14

نیسان

60-69

26075

15

ب.ام.و

50-59

23200

16

مزدا

60-69

12655

17

جیپ

60-69

8020

پس از مشخص كردن حجم هر نمونه در یك نمونه‌گیری مقدماتی ( pre sampling )، تعدادی خودرو از هر نمونه انتخاب شده‌اند. ضمناً در نمونه‌های انتخاب شده پارامترهای روغن سوزنی، وضعیت شمع ، وضعیت پلاتین، وضعیت فیلتر، وضعیت تعمیر خودرو و تنظیم موتور بررسی شده‌اند. در ادامه حجم نمونه از هر طبقه (ni) از روش انتساب نیمن تعیین گردیده است.                                 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

حسگرهای نیمه هادی در خودرو (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست                         شماره صفحه

مقدمه                               

حسگرهای نیمه هادی در خودرو

ناگفته ها در مورد باتری خودرو و چگونگی نگهداری آن

پیشرفته ترین چراغ های جلو برای خودروهای جدید

استفاده از حسگرهای خازنی در سیستم فاصله یاب دنده عقب

آینه های الكترونیكی و گسترش میدان دید راننده

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق آزمونهای غیرمخرب (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات47
حجم فایل42 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آزمونهای غیرمخرب

 

1- ضرورت بازرسی

 

مهندسان باتعیین خواص بوسیله انجام آزمونهای استاندارد برروی قطعات آزمون کاملاآشنایند . بیشتردانستنیهای ارزشمندازقبیل داده های مربوط به خواص کششی فشاری برشی وضربه ای ماده به کمک این آزمونها بدست می آید.امااینگونه آز-

مونهاماهیتی ویرانگردارند.وانگهی خواص ماده که به کمک آزمون استانداردویرا-

نگرتعیین می شوند.لزوما"رهنمون روشنی بسوی مشخصه های کاربردی قطعه

پیچیده ای که بخشی ازمجموعه مهندسی بزرگتری است ارائه نمیکند.

درماده یاقطعه درحین ساخت انواع نقصهابه اندازه های مختلف ممکن است بوجود

آیدوماهیت واندازه دقیق نقص برکارکردآنی آن قطعه تاثیرمیگذارد نقصهای دیگر

مانندترکهای ناشی ازخستگی یاخوردگی درحین کارباماده نیزممکن است بوجود

آیدبنابراین برای آشکارسازی نقصهادرمرحله ساخت وهمچنین برای آشکارسازی

ومشاهده آهنگ رشد آنها درحین عمرکاری هرقطعه یا مجموعه باید وسایل  قابل

اعتمادی دراختیارداشت.

 

 

 

 

 

منشاء انواع نقص درموادوقطعات

نقصهایی که ممکن است درحین ساخت مواداولیه ویاتولیدریختگیهابوجودآید

1- جدانشینی    2 – آخال های سرباره 3 – تخلخل گازی 4 – تخلخل انقباضی5 – ترک تنشی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

توربوماشینها (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل76 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

برای آن كه امتداد جریانی را منحرف كنیم یا سرعت آن را تغییر دهیم ، باید نیرویی به آن وارد كنیم . هنگامی كه یك پره متحرك امتداد جریانی را منحرف می كند و مومنتم آن را تغییر می دهد ، نیرویی از پره به سیال ـ یا بعكس از سیال به پره ـ وارد می شود . با حركت پره و جابجا شدن نیرو ، كار انجام می شود . اساس كار توربوماشین ها بر مبنای همین اصل است . پمپها ، دمنده ها و كمپرسورها بر روی سیال كار انجام می دهند و بر انرژی آن می افزایند . توربین های آبی ، گازی و بخاری انرژی سیال را می گیرند و به انرژی مكانیكی روی محور گردنده تبدیل می كنند . كوپلینگ سیالی و مبدل گشتاور ، متشكل از یك پمپ و یك توربین هستند و برای انتقال ملایم قدرت مكانیكی به كار می روند .

تبدیل انرژی در توربوماشین ها پیوسته است . درطراحی توربوماشین ها هم از تئوری بهره می گیرند و هم از آزمایش .

با كاربرد تئوری تشابه می توان از طرح ماشینی كه دارای ابعاد و سرعت دورانی مشخصی است و كارآمد بودن خود را در عمل نشان داده است استفاده كرده ، ماشین های مشابه دیگری با ابعاد و سرعت های متفاوت طراحی نمود .

در این گزارش ابتدا تشابه هندسی و تشابه كاری توربوماشین ها را تعریف كرده ، روابط تشابه را به دست می آوریم . سپس تئوری كسكیدها و به دنبال آن تئوری توربوماشین ها را ارائه می دهیم . آنگاه به ترتیب به بررسی توربین های عكس العملی ، پمپها و دمنده ها ، توربین های ضربه ای و كمپرسورهای سانتریفوژ می پردازیم . در انتها نیز پدیده كاویتاسیون را شرح خواهیم داد .

 

ماشینهای مشابه ، سرعت مخصوص

دو توربو ماشین را درنظر بگیرید كه دارای تشابه هندسی باشند یعنی با ضرب ابعاد هندسی یكی از آنها در عدد ثابتی ، ابعاد هندسی متناظر ماشین دیگربه دست آید . اگر این دو ماشین طوری كار كنند كه خطوط جریان آنها نیز تشابه هندسی داشته باشند ، گوییم دو ماشین تشابه كاری دارند . در این صورت بین مشخصات كاری دو ماشین نیز تشابه وجود خواهد داشت . برای آنكه بتوانیم در طراحی یك توربوماشین نمونه از اطلاعات مربوط به مدل آن استفاده كنیم ،

بایستی مدل و نمونه علاوه بر تشابه هندسی ، تشابه كاری نیز داشته باشند . متأسفانه مجبوریم از اثرات لزجت صرف نظر كنیم ، زیرا عموما نمی توان هم دو شرط فوق الذكر را برقرار كرد و هم اعداد رینولدز مدل و نمونه را برابر نمود .

در صورتی كه خطوط جریان در دو ماشین مشابه باشند ، دیاگرام سرعت ها در ورود به یا خروج از پروانه های دو ماشین مشابه خواهند بود . در شكل(1) دیاگرام سرعت ها در خروجی پروانه یك پمپ نشان داده شده است . حال با        نشان می دهیم . استفاده از این شكل ، شرط تشابه الگوی جریان را فرمول بندی می كنیم . زاویه پره را به 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترمزهای ABS (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست

عنوان                                  صفحه

تاریخچه ABS...............................................................................................................

سیستم ABS چه امكاناتی را فراهم می آورد................................................................

مسافتهای توقف..............................................................................................................

توقف در خط مستقیم.....................................................................................................

كنترل فرمان....................................................................................................................

سیستم ABS چیست.....................................................................................................

احتیاط های پیشگیرانه در سیستم ترمز ضد قفل ABS................................................

اصطلاحات مربوط به ABS..........................................................................................

سیستم های باز و بسته.....................................................................................................

سیستم های مجتمع و غیر مجتمع...................................................................................

توضیحاتی در مورد مدارهای هیدرولیكی ترمز.............................................................

مدارهای جلو- عقب مجزا..............................................................................................

مدارهای قطری مجزا.......................................................................................................

كانال های ABS............................................................................................................

سیستم های یك كاناله ..................................................................................................

سیستم های سه كاناله......................................................................................................

سیستم های چهار كاناله..................................................................................................

سولونوئید و شیرهای موجود در ترمز ABS سمند LX..............................................

شیرهای سولونوئیدی 3 وضعیتی..................................................................................

شیرهای سولونوئیدی دو وضعیتی.................................................................................

اصول كاركرد و عملكرد كلی سیستم ABS در سمند LX.......................................

عملكرد كلی..................................................................................................................

كنترل قدرت..................................................................................................................

اجزای سیستم ABS در سمند LX..............................................................................

سنسورهای سرعت.........................................................................................................

آكومولاتور (واحد كنترل هیدرولیك) در خودروی سمند LX................................

رابطه ی واحد كنترل هیدرولیك با واحد كنترل الكترونیكی در خودروی سمند LX............

ترمزهای چرخ................................................................................................................

عملكرد واحد هیدرولیكی سیستم ABS.....................................................................

ترمز گیری عادی...........................................................................................................

فاز تثبیت فشار................................................................................................................

فاز كاهش فشار..............................................................................................................

فاز افزایش فشار.............................................................................................................

معرفی شیرهای برقی و اجزای موجود در كنترل یونیت هیدرولیكی سمند LX........

واحد كنترل الكترونیك ECU در سمند LX............................................................

سیستم توزیع الكترونیكی نیروی ترمز EBU.............................................................

اصول عملكرد سیستم....................................................................................................

 

 

 

 

تاریخچه ABS:

در ابتدای دهه 1970 كمپانی دایملر بنز گروهی از مهندسین و كارشناسان فنی خود را مامور بررسی و آزمایش سیستمی نمود كه از سال 1959 پیشنهاد گردیده و به طور مقطعی بر روی آن كار شده بود.

گروه مهندسی دایملر بنز برای پیشبرد كار خود با كمپانی تلدیكس وارد عمل شد و مدتها بر روی آن كار شد اما نتیجه مطلوبی نداد و گروه مهندسی مجبور گشتند قرارداد خود را با كمپانی فوق لغو كرده و یك قرار داد جدید با كمپانی بوش ببندند. این گروه پس از ماهها فعالیت موفق گردیدند سیستم ضد بلوكه ترمز (ABS) را در اواسط دهه هفتاد عرضه كنند. بدین ترتیب كمپانی دایملر بنز اولین كمپانی بود كه توانست این سیستم را به صورت گسترده در خودروهای خود بكار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق ترمزگیری (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات49
حجم فایل239 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 كنترل ترمز گیری

2.1 مقدمه

این فصل ترمز گیری را با آزمون های بنیادی ترمز گیری وسائط نقلیه توضیح می دهد كه شامل موارد سطح مشترك لاستیك با جاده، دینامیك خودرو، و اجزای سیستم ترمز معمولی، و پیشرفت اهداف سیستم های ضد قفل، اجزای آن، ملاحظات ایمنی، منطق كنترل، و مراحل تست می باشد. این فصل با تشریح سیستم های ترمز گیری خودروهای آینده به پایان می رسد.

برای سادگی و به خاطر اینكه برای بیشتر خودروها روی جاده، قابلیت كاربرد، وجود داشته باشد، سیستم های ترمز هیدرولیكی مورد استفاده روی دو محور به عنوان یك موضوع انحصاری توضیح داده نشده اند. این نوع از سیستمها دراتومبیل های مسافرتی كامیونهای سبك، و درآمریكای شمالی روی كامیونهای سبك استفاده می شوند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترمز (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل347 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقداساس کار ترمز بر مبنای اصطکاک بین دو سطح است. مقدار اصطکاک بسته به نیروی اعمال شده بین دو سطح، زبری و جنس سطوح تغییر می کند.

وقتی راننده پدال ترمز را فشار می دهد و ترمزها به کار می افتند، سیالی از داخل لوله های روغن عبور می کند و به مکانیسمهای ترمزگیری در چرخها می رسد. این مکانیسمهای ترمزگیری به قطعات چرخان نیرو وارد می کنند تا حرکت چرخها کند شود یا چرخها از حرکت باز ایستند. مکانیسمهای ترمز چرخ بر دو نوعند : کاسه ای و دیسکی. در ترمز کاسه ای فشار روغن، کفشکهای ترمز لنت کوبی شده را به یک کاسه چرخان یا کاسه چرخ می فشارد. در ترمز دیسکی، فشار روغن لنتهای ترمز را به دیسکی چرخان می فشارد. اصطکاک بین کفشها یا لنت ترمزهای ساکن با کاسه یا دیسک چرخان منشا عمل ترمزگیری است که سبب کند شدن حرکت یا توقف چرخها می شود.

اگر راننده خیلی محکم ترمز بگیرد، بطوریکه چرخها قفل شوند، اصطکاک بین لاستیکها و سطح جاده از نوع جنبشی خواهد بود. اگر ترمز خیلی محکم گرفته نشود، چرخها به چرخیدن ادامه خواهند داد، در این حالت با اصطکاک ایستائی سروکار داریم؛ یعنی اصطکاک در آستانه حرکت که مقدار آن نیز از اصطکاک جنبشی بیشتر است. در صورتیکه چرخها قفل نشوند، خودرو پیش از توقف مسافت کمتری را می پیماید و زودتر متوقف می شود. اما ترمز را همواره باید چنان گرفت که چرخها در آستانه قفل شدن باشند. این اصل اساس کار سیستم ترمز قفل نشو یا ABS است. این سیستم مانع قفل شدن چرخها و سر خوردن لاستیکها در هنگام ترمزگیری شدید می شود. در نتیجه خودرو سریعتر، در فاصله کوتاهتر و با کنترل خوب متوقف می شود.

اجزای ترمز

سیستم ترمز پائی شامل دو بخش اصلی است. این بخشها عبارتند از سیلندر اصلی یا پمپ زیر پا و مکانیسمهای ترمز کاسه ای یا دیسکی در چرخها. پمپ زیر پا یک پمپ پیستونی رفت و برگشتی است. وقتی راننده پدال را فشار می دهد، این فشار به سیستم هیدرولیکی منتقل می شود، روغن ترمز از پمپ زیر پا وارد لوله های روغن می شود و به مکانیسمهای ترمز می رسد. (شکل4-1) با افزایش فشار هیدرولیکی کفشکها یا لنت ترمزها به کاسه ها یا دیسکهای چرخان فشرده می شوند، در نتیجه نیروی مکانیکی پدال ترمز به نیروی هیدرولیکی وارد بر مکانیسمهای ترمز چرخ تبدیل می شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق تحلیل فرآیندهای قالبسازی (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل54 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قالبهای پلاستیك

پلاستیك ها به دو گروه تقسیم می شوند:     

ترموپلاستیك

ترموست (باكالیت)

- قالبهای ترموپلاستیك:

گروه ترموپلاستیك ها یا گرمانرما كه بر اثر دیدن حرارت خمیده گشته وبا كم شدن میزان گرما سختی خود را بدست می آورند و تغییرات شیمیایی در آنها صورت نمی گیردو بعد از تزریق، شكل محفظه قالب را به خود می گیرد.

در قالب گیری تزریقی ماده ترموپلاست گرم محفظه قالب را پر می كند در این روش ماده ترموپلاست گرم و محفظه قالب سرد است كه پس از تزریق مواده به شكل و فرم قالب در می آید و سخت می شود.

از دیدگاه دیگر مواد ترموپلاست به موادی گفته می شود كه پس از یك یا چند بار مصرف در فرآیند تولید دوباره قابل استفاده می باشد. این مواد به شكل دانه یا پودر در ماشین تزریق ریخته می شود.

 


ساختمان قالبهای تزریقی:

قالب های پلاستیك ازنظر كلی به دونوع تقسیم می شوند:

1- قالبهای باراهگاه سرد                              2- قالب های باراهگاه گرم

و نیز از نظر ساختمانی بر دونوع می باشند:

1- قالب های دو صفحه ای       

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 9:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 صفحه بعد