فروشگاه اینرنتی فایل و پروژه های دانشگاهی و دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

مجموعه سوم مقالات -مدیریت آموزشی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات166
حجم فایل3.126 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف                                        عنوان مقاله                       تعداد صفحات

1328        اولویت بندی و تعیین مهم ترین عوامل آموزشی موثر بر بهره وری دانشگاه ها به روش تصمیم گیری گروهی                13

1329        تاثیر مشاوره گروهی به شیوه راه حل محور بر کاهش استرس شغلی کارکنان زن بنیاد علمی آموزشی قلم چی               20

1331        برنامه های درسی تلفیقی، رویکردی متفاوت با برنامه های درسی موضوع محوری/ دیسیپلینی (شیوه سنتی) 20

1332        رابطه سبک های هویت، بهداشت روانی دوران بلوغ، افسردگی و موفقیت تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی قم  16

1333        طراحی الگوی مطلوب تربیت هنری در دوره ابتدایی            28

1334        تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر هویت دانشجویان            18

1336        طراحی مدل تعیین میزان پذیرش دانشجو بر حسب گروههای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی 6

1337        کاربرد آزمون جدید شخصیتی نئو (neo) و بررسی تحلیلی ویژگی ها و ساختار عاملی آن در بین دانشجویان دانشگاههای ایران    26

1338        اعتبارسنجی و تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی سوئیس 12

1339        بیوریتم و عملکرد تحصیلی (مطالعه موردی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه )           7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مجموعه دوم مقالات -مدیریت آموزشی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات180
حجم فایل5.022 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف                                        عنوان مقاله                       تعداد صفحات

1318        مدل اقتضایی پرورش مدیران ارشد 29

1319        ضرورت بازنگری مدیریت آموزشی در پرتو نظریه های آشوب و کارآفرینی سازمانی  10

1320        مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران             31

1321        ارزیابی اثر بخشی و کیفیت آموزش با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره و تئوری مجموعه فازی (مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد)                11

1322        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار      19

1323        تدوین شاخص های ارزشیابی دوره ی کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب              13

1324        اولویت بندی شاخص های مرتبط بافناوری اطلاعات وارتباطات به منظور ارزیابی عملکرد ورتبه بندی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی کشور       15

1325        نیازسنجی آموزشی مدیران عالی در بخش دولتی ایران      25

1326        بررسی نقش مدیریت دانش بر خلاقیت دبیران در مدارس متوسطه        9

1327        رابطه جو نظام آموزش عالی و پرورش روحیه کارآفرینی دانشجویان     18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مجموعه اول مقالات -مدیریت آموزشی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات241
حجم فایل4.136 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف         عنوان مقاله                تعداد صفحات

1308        ارزیابی عملکرد آموزشی با رویکرد مقایسه ای تحلیل شبکه ای و دیمتل                16

1309        بررسی شایستگی های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی                24

1310        مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ               30

1311        تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزش های مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعة موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران)                32

1312        بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال    18

1313        ارائه ی الگویی تحلیلی برای تحقق آموزش های پژوهش محور در دانشگاه های افسری آجا (مورد مطالعه؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری)           34

1314        شناسایی عوامل مؤثر در شکل گیری رضایت دانشجویان     23

1315        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار     19

1316        ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی              18

1317        یادگیری و اعتماد سازمانی، حلقه های میانجی بین توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی      27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 22 بهمن 1396 ] [ 2:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بسیار عالی ارتباط موثر بازرس و ارائه گزارش و اعمال قانون برابر مقررات بازرسی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلrar
تعداد صفحات25
حجم فایل1.644 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ویژگی ها و معیارهای بازرسی و شاخصهای یک بازرس

مدیریت ارزیابی عملکرد و پا سخگویی به شکایات

  هدف اصلی ارزیابی، تعیین میزان انطباق برنامه با مسیر تعیین شده و نمایاندن نقاط ضعف و قوت آن می‌باشد و نتیجه ارزیابی می‌تواند تصویری شفاف‌تر، از چگونگی فعالیت‌ها ی سازمان را ارایه نماید تا بتواند آگاهانه تصمیمات لازم را در جهت تقویت و یا اصلاح و ادامه برنامه بگیرد. در حقیقت دلیل متقن ارزیابی شاخصها فراهم‌آ وری شالوده‌ای برای تصمیم‌گیری درست، درباره وضعیت آغازین، تغییرات مورد مشاهده و یا وقوف بر برنامه‌ ها است.ایجاد عقلانیت برای تغییرات سازمانی و كاركنان، آماده‌سازی برای تدارك پیش‌نیازها، جهت‌دهی به برنامه‌ریزی‌ها و بنیان نهادن یك نظارت فراگیر و جامع از مهم‌ترین ا هداف این فرایند می‌باشد.

 یك نظام ارزیابی وبازرسی مشخص می‌كند كه در چه جاهایی كارها به خوبی پیش می‌روند تا مبنای موفقیت بیشتر را فراهم سازد و در چه جاهایی كارها به خوبی پیش نمی‌روند تا مبنایی برای انجام اقدامات اصلاحی باشد. بنابراین،‌ نتایج حاصل از بازرسی ها وارزیابی عملكرد مشخص می‌كند كه آیا آنچه انجام می‌شود ارزش انجام شدن دارد؟ و این كه آیا آن كار به خوبی انجام می‌شود؟ در واقع،‌بازرسی و ارزیابی نوعی عارضه‌یابی است كه طی آن مشكلات سازمان استخراج و براساس آن نواحی قابل بهبود مشخص و سپس پروژه‌های بهبود تعریف می‌شوند.

بطور كلی هدف این مدیریت كمك به تصمیم‌سازی و تصمیم گیری، بازنگری و بازخورد در سطوح مختلف اجرای طرح‌ها و كمك به طراحی مجد د طرح‌های موجود و تد وین طرح‌های جدید بوده وشامل موارد زیر می‌باشد:

-  كنترل مداوم جریان امور در سازمان و استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری

-    شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشكلات سازمان و تلاش در جهت شكوفایی و افزایش قابلیت‌ها و اصلاح فعالیت‌ها.

-   بهبود تصمیم‌گیری در مورد حوزه و عمق فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آینده وزارت جهاد کشاورزی.

-    بهبود تخصیص منابع و استفاده بهینه از امكانات و منابع جهت اجرای برنامه‌ها